معاون اجتماعی پليس استان اصفهان

انهدام باند خانوادگی سوداگران مرگ با 91 كيلو گرم مواد افيونی

معاون اجتماعي پليس استان اصفهان از كشف مقدار 91 كيلو و 200 گرم ترياك و حشيش و دستگيري يك سوداگر حرفه اي مواد افيوني و همسر و فرزندان او خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "جهانگير كريمي" گفت : ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند يك قاچاقچي حرفه اي قصد دارد محموله اي را از شرق كشور به پايتخت انتقال دهد و از استان اصفهان عبور كند كه بلافاصله يك تيم مجرب از ماموران پليس كاشان ،شاهين شهر و اصفهان وارد عمل شدند.

وي افزود: سواري 405 متعلق به اين قاچاقچي در يكي از خروجي هاي اصفهان به سمت كاشان شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه و ضربتي متوقف شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت : در بازرسي از خودرو مقدار 55 كيلو گرم ترياك و 36 كيلو و 200 گرم حشيش كه زيرصندلي ها جاساز شده بود كشف شد.

سرهنگ كريمي ادامه داد: اين سوداگر مرگ به همراه همسر و دو فرزند اش قصد انتقال اين محموله را داشت كه بحمدالله با اشراف بالاي پليس اصفهان موفق به اين كار نشد.

معاون اجتماعي پليس اصفهان در پايان تاكيد كرد: نيروي انتظامي با سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد افيوني برخورد قاطع و قانوني مي كند و اجازه جولان و سركشي به آنان نخواهد داد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.