اعتراض آمریکایی دانشگاهیان دانشگاه مازندران در بابلسر

دانشگاهیان دانشگاه مازندران در واکنش به سخنان سخیف و توهین آمیز رییس جمهور آمریکا تجمع ضدآمریکایی برپا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید خلاق میرنیا رییس دانشگاه مازندران گفت: این تجمع ضدآمریکایی با حضور مسئولان، اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان و به میزبانی تشکل‌های مختلف دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان دانشگاه در محل میدان نیما دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران برگزار شد.

وی افزود: در این تجمع ضمن محکوم کردن سخنان سخیف و مذبوحانه ترامپ رییس جمهور آمریکا ، گفت: آمریکا به دنبال برجام و حقوق بشر نیست، آمریکا یک سابقه عملی و ذهنی از زمان‌های دور با ما دارد، از زمان سرنگونی دولت مصدق که با دخالت مستقیم دولت جنایتکار آمریکا انجام گرفت.

 رییس دانشگاه مازندران به مسئله تروریسم در منطقه اشاره کرد و افزود: اگر سپاه در کشور‌های عراق و سوریه به دعوت خودشان حضور دارد، ارتش آمریکا که به اجبار و به زور در آنجا حضور دارد وامروز بزرگترین تروریست دنیا ارتش آمریکاست.

خلاق میرنیا گفت: امروز اینجا جمع شده ایم، تا اعلام کنیم دانشگاه سنگر ما است و ما در دانشگاه به اسلحه علم تجهیز می‌شویم و با همین اسلحه با شما مبارزه می‌کنیم و امروز فقط در دانشگاه مازندران هزار و ۴۰۰ دانشجوی دکتری و ۳ هزار دانشجوی ارشد داریم.

انتهای پیام/آ

تجمع ضد آمریکایی دانشجویان دانشگاه مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار