کسب ۲ مدال مسابقات دو و میدانی سالمندان توسط بانوی ۸۱ ساله

بانوی ۸۱ ساله جانباز آبادانی گفت: برای شرکت در مسابقات بین المللی سالمندان وام گرفتم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فاطمه حشمتی بانوی ۸۱ ساله جانباز آبادانی که در مسابقات دو و میدانی سالمندان در چین یک مدال طلا و یک نقره کسب کرد، گفت: برای هزینه شرکت در مسابقات بین المللی چین که شگفتی جهانیان را به دنبال داشت، وام گرفتم.

وی افزود: هیات ورزش‌های همگانی شیراز تا کنون هیچ کمکی به من نکرده اند و اصلا مرا نمی‌شناسند و تنها از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ۲۰ میلیون ریال برای سفر به چین پرداخت کردند که از آن‌ها سپاسگزارم و بقیه هزینه سفرم را از وامی که گرفته بودم پرداخت کردم.

حشمتی ادامه داد: شرکت در مسابقات چین در سن ٨١ سالگی شگفتی شرکت کنندگان را به دنبال داشت، اما توانستم در ماده پنج کیلومتر پیاده روی و یک کیلومتر دو و میدانی مدال طلا و نقره کسب کنم ضمن اینکه بیشتر شرکت کنندگان در این مسابقات در رده‌های سنی ٣٠ تا ٥٠ سال بودند.

وی بیان کرد: واکنش و رفتار شرکت کنندگان و تماشاگران در این مسابقات بسیار جالب بود و از اینکه با این سن و سال و حجاب اسلامی شرکت کرده بودم تعجب می‌کردند و با من عکس یادگاری گرفتند.

رقابت‌های دو و میدانی سالمندان در شهر راگوآ (Rugoa) چین از دوم تا ششم مهرماه ۹۶ با حضور ۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار از ۲۰ کشور دنیا برگزار شد و تیم ایران مقام هفتم را کسب کرد.
انتهای پیام/ر

درخشش بانوی ۸۱ ساله در مسابقات بین المللی سالمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار