برای نخستین بار؛

برگزاری انتخابات الکترونیکی هیات مدیره لوازم خانگی در فسا

رئیس اتاق اصناف شهرستان فسا گفت: برای نخستین بار انتخابات هیات مدیره و بازرسان اتحادیه لوازم خانگی فسا به صورت الکترونیک برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روحانی رئیس اتاق اصناف شهرستان فسا گفت: در انتخابات  فسا تمام مراحل ثبت نام، احراز هویت رای دهندگان، انتخاب نامزد و رای گیری به طور کامل الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مزایای استفاده از این روش اظهار کرد: کاهش زمان رای گیری، شمارش سریع آرا، شفافیت انتخابات، تکریم و خدمت رسانی، بالابردن درصد مشارکت افراد صنفی در کار‌های صنفی و دخالت دادن مستقیم صنوف در تعیین سرنوشت صنفی و در نهایت تحقق دولت الکترونیک از دیگر مزایای این روش انتخاباتی است.

رئیس اتاق اصناف فسا افزود: در این انتخابات ۱۴۰ عضو اتحادیه لوازم خانگی از ۱۳ داوطلب هیات مدیره ۵ نفر و از ۳ داوطلب بازرسی یک نفر را انتخاب کردند.

کشاورز رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فسا هم ایجاد رویه یکسان در اجرای قانون انتخابات، امکان تهیه انواع گزارشات و آمار‌ها برای مدیران رده استانی و کشوری، امکان شناسایی و پیگیری شهر‌های بعضاً کم کار که انتخابات معوقه زیادی دارند، اجرای دقیق قانون در همه کشور حتی شهرستان‌های دور افتاده، امکان ایجاد دسترسی آسان برای رای دهندگان و جلوگیری از اتلاف وقت صاحبان مشاغل را از دیگر مزایای انتخابات الکترونیک اتحادیه صنفی بر شمرد.

وی ادامه داد: در شهرستان فسا حدود ۶ هزار واحد صنفی در قالب ۳۰ اتحادیه فعالیت می‌کنند که قرار است تا پایان امسال انتخابات ۸ اتحادیه دیگر در شهرستان فسا برگزار شود.

انتهای پیام/ن

 انتخابات الکترونیکی هیات مدیره لوازم خانگی در فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.