ادعای سارا سندرز:

مردم آمریکا برای دور دوم ریاست‌جمهوری ترامپ التماس خواهند کرد!

سخنگوی کاخ سفید امروز در اظهاراتی مضحک مدعی شد آمریکایی‌ها برای ۴ سال دوم ریاست‌جمهوری ترامپ التماس خواهند کرد.

مردم آمریکا برای دور دوم ریاست‌جمهوری ترامپ التماس خواهند کرد!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه آمریکایی هیل، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید، امروز (سه‌شنبه) در اظهاراتی مضحک مدعی شد آمریکایی‌ها برای 4 سال دوم ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ التماس خواهند کرد. سندرز در گفتگو با برنامه رادیویی «هیو هِویت» پیش‌بینی کرد حزب جمهوری‌خواه آمریکا سال 2020 میلادی نیز ترامپ را برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور به عنوان نامزد این حزب معرفی خواهند کرد.

سخنگوی کاخ سفید در ادامه مدعی شد 9 ماه نخست ریاست جمهوری ترامپ بسیار موفقیت‌آمیز بوده است. سارا سندرز در ادامه پیش بینی کرد سه سال و اندی باقی مانده از ریاست جمهوری ترامپ نیز به همان موفقیت 9 ماه نخست باشد. سندرز همچنین مدعی شد با تصویب لایحه اصلاح مالیاتی در کنگره آمریکا که بر زندگی بسیاری از شهروندان این کشور تأثیر خواهد گذاشت، آمریکایی‌ها برای دور دوم ریاست‌جمهوری ترامپ التماس خواهند کرد.

رئیس جمهور آمریکا و اعضای جمهوری‌خواه کنگره این کشور پس از شکست در لغو و جایگزینی برنامه بهداشت و درمان باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا (موسوم به اوباماکر)، در حال حاضر تلاش می‌کنند لایحه اصلاح مالیاتی را در کنگره تصویب کنند. از سوی دیگر، سناتورهای جمهوری‌خواه برای تصویب بودجه‌ای که اهداف لایحه اصلاح مالیاتی موردنظر آن‌ها را تأمین خواهد کرد، تلاش می‌کنند.

ترامپ روز گذشته (دوشنبه) در یک نشست خبری مشترک با میچ مک‌کانل، رهبر اکثریت جمهوری خواه مجلس سنا، شرکت کرد. مک‌کانل در این نشست خبری با اشاره به اهداف مشترکش با ترامپ، اظهار کرد مدت‌های مدیدی است که رئیس جمهور آمریکا را می‌شناسد و با او روابط دوستانه‌ای دارد.

ادعاهای سارا سندرز درباره موفقیت‌های دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ در حالی مطرح می‌شود که دادگاه هاوایی امروز اجرای سومین فرمان ضدمهاجرتی رئیس جمهور آمریکا را در سراسر این کشور به حال تعلیق درآورد. این حکم به منزله شکست دیگری در زمینه سیاست‌های مهاجرتی ترامپ است. رئیس جمهور آمریکا در جریان رقابت‌های ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، با ایراد سخنانی اسلام‌ستیزانه به طرفداران راستگرای افراطی خود وعده داده بود در صورت راهیابی به کاخ سفید تمام تلاش خود را برای منع ورود مسلمانان به خاک آمریکا به کار خواهد بست. او تاکنون با امضای سه فرمان مهاجرتی برای تحقق وعده خود کوشیده است؛ اما دادگاه‌های فدرال آمریکا هر بار تلاش‌های ترامپ را در این زمینه ناکام گذاشته‌اند.

 

انتهای پیام/

ادعاهای مضحک سخنگوی کاخ سفید مبنی بر موفقیت‌های چشمگیر ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار