برگزاری مانور امداد و نجات جاده ای در ایلام

سرپرست معاونت عمرانی استانداری ایلام بر اجرای مانور امداد و نجات جاده ای ویژه اربعین به صورت واقعی تأکید کرد.

برگزاری مانور امداد و نجات جاده ای در ایلام

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سید کمال الدین میرجعفریان امروز در جلسه هماهنگی مانور امدادونجات جاده ای ویژه اربعین در ایلام بیان کرد: با توجه به تجربیاتی که در سال های گذشته از اربعین داشته ایم می توانیم به نحو مطلوب در ایام اربعین سال جاری اقدامات مناسبی داشته باشیم ولی باید این آمادگی ها قبل از همایش اربعین مورد آزمایش قرار گیرد و این مانورها می تواند در شناخت نقاط ضعف و قوت بسیار کمک کند.

وی عنوان کرد: مدیریت در بحث اربعین بسیار مهم است اگر حوادث اتفاق افتاده در حج سال های گذشته را مد نظر قرار دهیم مشخص می شود که تجربیات بسیار زیاد چندین ساله و زیرساخت های بسیار بالا نیز نتوانست از وقوع حوادث گذشته جلوگیری کند و این نقش مدیریت را به خوبی نشان خواهد داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام نیز در این جلسه اظهارکرد: همزمانی همایش اربعین با آغاز فصل سرما و با توجه به پیش بینی هایی که بحث آب و هوا شده است می طلبد که آمادگی بسیار بالایی از دستگاه های متولی در بحث جاده ای و امدادو نجات انتظار می رود.

احمد کرمی یادآورشد: تمام تلاش ما این است که مانور با نزدیکی بسیار به واقعیت صورت گیرد و دستگاه ها هر کدام وظایف خود را در این مانور باید به صورت واقعی انجام دهند.

وی با تأکید بر معرفی و شناخت افراد مسئول و اعضای اکیپ های مختلف در مانور افزود: مسئولان و مدیران و اعضا و افراد اکیپ های مرتبط با مانور و امدادو نجات باید کاملا مشخص باشد و حتی افراد جایگزین را نیز مشخص کنیم.

وی اعلام کرد: هدف ما از برگزاری این مانور مشخص شدن نقاط ضعف و قدرت دستگاه ها در هنگام وقوع حادثه است و تلاش ما این است که با اجرای این مانورها یک ارزیابی مناسبی از وضعیت دستگاه ها و اکیب های مرتبط با امداد جاده ای صورت گیرد و آزمونی است برای دستگاه های خدمات رسان در جاده ها.

انتهای پیام/د

برگزاری مانور امداد و نجات ویژه ایام اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.