نام نویسی بیش از۶ هزار نفر برای ویزای اربعین

پارسال دو میلیون و 200 هزار تردد در ایام اربعین از همدان ثبت شده است.

نام نویسی بیش از۶ هزار نفر برای ویزای اربعینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ الهی تبار،معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد اربعین استان گفت: باید امسال آمادگی بیشتری برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی داشته باشیم.

 مدیرکل حج وزیارت استان هم گفت: تاکنون ۶ هزارو ۳۰۰ نفر ثبت نام کرده اند ومیزان تقاضا برای رفتن به عراق و درخواست ویزا نسبت به پارسال نصف شده است.

 ساغرچی افزود: این نگران کننده است چون در ایام نزدیک به اربعین یکباره با حجم زیادی ازمراجعه کنندگان مواجه می شویم.

 او با بیان اینکه مسیر رفتن زائران استان هم از مرز مهران تعیین شده است از زائران خواست هرچه سریعتر نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند وبه روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند.

 کارخانه ای، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز گفت: آمادگی پذیرش واسکان در۳۲هزار نفر محل را در استان داریم واز۷ تا ۲۱ آبان به حالت آماده باش هستیم.

 رودباری، مسئول کمیته حمل و نقل و تامین سوخت ستاد اربعین هم گفت: از۱۵ آبان اولویت اعزام مسافر به عراق است وتا پایان این ایام فروش اینترنتی و حالت دربستی ممنوع می شود.

 وی افزود: همه جایگاههای سوخت گیری هم چک شده تا با ظرفیت کامل خدمت رسانی کنند و به خودروهایی که معاینه فنی ندارند مجوز تردد داده نمی شود.

 همچنین در این ستاد مطرح شد ۱۰ موکب از استان همدان تا تاریخ امروز تصویب شده است تا درعراق فعالیت کنند ودر داخل استان هم ۸۰ موکب به زائران خدمات رسانی می کنند.

 مدیریت بحران اورژانس وفوریتهای پزشکی استان هم در ایام عبور زائران به شکل آماده باش هستند.

انتهای پیام/ ش

نام نویسی برای ویزای اربعین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.