تکریم ارباب رجوع از شاخص‌های اصلی و محوری شهرداری نیشابور

شهردالر نیشابور گفت: تکریم ارباب رجوع یکی از شاخص‌های اصلی و محوری برنامه‌های کاری اش در شهرداری نیشابور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  نجفی در نخستین نشست خبری  با خبرنگاران و اصحاب رسانه  افزود: در این خصوص عقیده دارم که اگر ما بتوانیم به نحو شایسته‌ای تکریم کارکنان شهرداری و کرامت انسانی را انجام دهیم قطعا موضوع تکریم ارباب رجوع نیز به نتایج بسیار مثبت و خوبی منتج خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به زیرساخت‌های خوب موجود در شهر بحث‌های مهمی همچون توجه و ارائه خدمات به کارکنان، ارتقای سطح کارآمدی و اثر بخشی منابع و سرمایه‌های انسانی، شایسته سالاری و شایسته گزینی و استفاده از همه پتانسیل‌های موجود در شهرداری و مدیریت شهری، توسعه دانش در مدیریت شهری و در بین کارکنان شهرداری، مدیریت هزینه و اصلاح الگوی مصرف در استفاده بهینه از منابع و افزایش راندمان و ارتقای سلامت کاری در دستور کار قرار دارد که می‌تواند در پیشبرد سایر اهداف کمک نماید.

شهردار نیشابور  در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص برون سپاری فعالیت‌های شهرداری، گفت: در این زمینه خدمات و کار‌هایی برون سپاری می‌شود که توان انجامش در شهرداری مقدور نباشد، ما بنا داریم در حوزه‌های خدماتی، نیرو‌ها را درگیر کار کرده و انگیزه‌ها را تقویت و با کمترین تعارضات بدنه شهرداری را چابک نماییم.

نجفی درباره مشکلات حاشیه شهرافزود: سعی ما بر این است ساخت و ساز‌های صورت گرفته در حاشیه شهر به صورت ساختارمند با کمترین هزینه و سهل‌ترین مراحل اداری انجام شود تا با کمترین تنش‌ها و مشکلات احتمالی مواجه شویم.

وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت معیشت کارکنان شهرداری، یادآورشد: این موضوع که بسیار هم مهم می‌باشد در حال پیگیری است ضمن اینکه این مشکل تنها مختص نیشابور نیست و در سایر شهرستان‌ها نیز این مشکل حاکم است و همگی بسیج شده ایم که با دریافت مطالبات شهرداری از سازمان‌ها و نهاد‌ها، حق و حقوقات پرسنل هرچه زودتر پرداخت شود.

شهردار نیشابور در خصوص جذب سرمایه گذار و حوزه مشارکت‌های اقتصادی، خاطرنشان کرد: در حوزه سرمایه گذاری که بسیار تاثیرگذار می‌باشسد به دنبال استراتژی برد _. برد هستیم و برای علاقمندان به مشارکت نیز تسهیلات خاصی را قایل خواهیم شد که انگیزه مشارکت و همکاری به خوبی ایجاد گردد.

 نجفی با تاکید براینکه از دادن وعده‌های نابجا خودداری می‌کنیم و کارهایمان را به صورت برنامه محوری شروع خواهیم کرد، افزود: در این بخش نظارت مردمی توسط فرهیختگان و اقشار مختلف شهروندان با تخصص‌های گوناگون علاوه بر نظارت کارشناسان شهرداری در دستور کار اقرار دارد که این امر بهبود فرآیند‌ها را به دنیال خواهد داشت.

 
انتهای پیام //س. ح.
 

نشست خبری شهردار جدید نیشابور با اصحاب رسانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.