فرهنگ سازی طرح سه شنبه های بدون خودرو

اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو باید فرهنگ سازی و نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین احسانی معاون فرمانداری ویژه آمل در جلسه روز هوای پاک و اجرای طرح بدون خودرو گفت: طرح پویش مردمی ترافیک و سه شنبه های بدون خودرو باعث خواهد شد تا تنفس مصنوعی به شهر داده شود.

وی افزود: سه ‌شنبه‌ های آمل روز بدون خودرو نامگذاری شد، ایده سنجیده و قابل تحسینی که از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل  به منظور کاهش ترافیک شهر و با فرهنگ سازی عملی شود.

معاون فرمانداری ویژه آمل گفت: بی‌ تردید الگو شدن مسئولان در اجرایی کردن این ایده می ‌تواند مفید باشد زیرا هنگامی که مدیران در این کار پیشگام باشند و از وسایل نقلیه عمومی و یا دوچرخه استفاده کنند، می توان این طرح را در شهر آمل نهادینه کرد.

ناصر نصری شاهاندشت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل گفت: سه شنبه های بدون خودرو یک شعار جهانی است که پس از پیمان پاریس، کشورهای پیشرفته در این راستا گام برداشتند.

وی افزود: امروز در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته این موضوع امری ضروری و اجتناب ناپذیر است که باید گام های خوبی برای اجرای شدن طرح یک روز بدون خودرو برداشته شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: فرهنگ کمتر استفاده کردن از خودرو، باید عادی شود چرا که حاصل این طرح ها کاهش ترافیک و آلاینده ها مهم ترین ماحصل این طرح خواهد بود.

انتهای پیام/ م

برگزاری سه شنبه های بدون خودرو در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.