جمع آوری 303 میلیارد تومان صدقه در کشور

معاون توسعه مشارکت‌‌‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمع آوری 303 میلیارد تومان کمک های مردمی از صندوق صدقات سطح کشور در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی‌محمد ذوالفقاری، معاون توسعه مشارکت‌‌‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل گفت: یکی از اهداف معاونت توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد ارتباط با افراد با توانایی مالی بالای جامعه جامعه برای کمک به محرومان است، طوری که سعی می کنیم با 60هزار صنعتگر در سطح کشور رایزنی کنیم تا با جلب مشارکت آنها در اقدامات نیکوکارانه در راستای محرومیت‌زدایی اقدامات بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت بالای توسعه مشارکتهای مردمی در برنامه‌های کمیته امداد از برنامه ریزی برای  جلب مشارکت 10 میلیون خانواده جدید در رابطه با محرومیت‌زدایی خبر داد.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه با اشاره به مشارکت با  برخی موسسات خیریه افزود: امسال 30 میلیارد تومان توسط کمیته امداد برای مشارکت با خیریه‌ها اختصاص یافته تا در حوزه مسکن  و اشتغال، آموزش و تامین جهیزیه فرودستان جامعه هزینه شود.

انتهای پیام/ح

جمع آوری صدقه در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.