مدیر عامل و سایر اعضای هیات مدیره شرکت آذرآب معرفی می شوند

با انتخاب رئیس هیات مدیره آذرآب مدیر عامل و سایر اعضای هیات مدیره این شرکت امروز معرفی شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محمدرضا حاجی پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: سهامداران اصلی شرکت صنایع آذرآب در پی مجمع سالیانه ۱۵ مهرماه در اراک و نشست‌های خصوصی در نهایت احمد قلعه بانی را به عنوان مدیرعامل آذرآب انتخاب کردند.

با انتخاب قلعه بانی که معاون مدیر عامل شرکت ساپکو، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا و رئیس سازمان گسترش و نوسازی را در کارنامه خود دارد قرار است امروز مدیر عامل و سایر اعضای هیات مدیره شرکت آذرآب اراک هم معرفی شوند.

شانزدهم مهرماه در نشست مجمع عمومی شرکت صنایع آذرآب اراک ۷ عضو حقوقی هیات مدیره این شرکت انتخاب شدند و مقرر شد این هیات مدیره ظرف ۲ هفته افراد حقیقی را برای هیات مدیره معرفی کنند.

شرکت صنایع آذرآب دهم مهرماه با حضور آیت الله دری نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی فعالیت مجدد خود را آغاز کرد.

بعد از مشکلات اخیر صنایع اراک، ربیعی وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارشنبه پنجم مهرماه با دستور رئیس جمهور با سفر به اراک مشکلات شرکت و کارگران آذرآب را در چند جلسه با مسئولان استان مرکزی بررسی کرد و در نهایت ضمن عذرخواهی از کارگران به خاطر برخورد ناشایست با آن‌ها از پرداخت همه معوقات کارگران هپکو و آذرآب خبرداد.

ششم مهرماه فردای سفر وزیرکار به اراک، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی از اعطای ۲۷۰ میلیارد ریال وام به شرکت‌های هپکو و آذرآب و واریز ۲۵۰ میلیارد ریال به حساب کارگران این دو شرکت خبرداد.

زمانی قمی افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده و حمایت دولت خدمتگزار، بیش از ۸۰ درصد از معوقات این دو واحد صنعتی پرداخت و معوقات کارگران آذرآب هم یکجا تسویه شد.

وی اضافه کرد: تلاش برای تسویه مابقی معوقات کارکنان هپکو با جدیت ادامه دارد و به زودی باقی مانده مطالبات هم پرداخت می‌شود.

پرداخت مطالبات کارگران، تشکر آن‌ها و خانواده هایشان از تلاش وزیر کار و مسئولان استان مرکزی را در پی داشت.

کارخانه آذرآب اراک بعد از خصوصی شدن با مشکل مواجه شد و این مشکل در یک سال اخیر به حدی شد که کارگران دست به اعتراض زدند.

صنایع آذرآب جزو پیشروان ساخت تجهیزات پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌های نفت و گاز و سازنده بخش‌های مختلف کارخانجات سیمان و نیروگاه‌های برق در کشور است و تاکنون برج‌ها، تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی و نیروگاهی مختلف را برای صنایع و پتروشیمی‌های سراسر کشور و پروژه پارس جنوبی ساخته است.

شرکت آذرآب اراک از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات کارخانه سیمان، بویلر، مبدل‌های حراراتی، شیر‌های سرچاهی و انواع تجهیزات فولادی است.

انتهای پیام / ج


معرفی افراد حقیقی هیات مدیره شرکت آذرآب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.