پوشش زنده مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن بسیج از شبکه قرآن

در دیدار مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با مسئول سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بر تقویت همکاری های فرهنگی و رسانه ای بین این دو مجموعه فرهنگی و رسانه ای تأکید شد.

پوشش زنده مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن بسیج از شبکه قرآنبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل ازروابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، دکتر محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در دیدار با دکتر رحیم قربانی، مسئول سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بر گسترش همکاریهای رسانه ای دو طرفه تأکید کرد.

بر اساس این توافقات مقرر شد، مرحله نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج که بهمن ماه سال جاری در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می شود ، به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پوشش داده شود .

همچنین در این دیدار مدیر شبکه قرآن و معارف سیما آمادگی این شبکه را برای پخش مراسم بزرگداشت 9 دی که مصادف با برگزاری همایش سوره های سرخ نیز است و نیز مرحله نهایی جشنواره هنرهای آوایی بسیج که همراه با تکریم خانواده شهدای قرآنی اجرا خواهد شد ، اعلام نمود.

دکتر محمدزاده در این دیدار با ارائه پیشنهادی درباره ساخت برنامه ای با محتوای نقل خاطرات انقلاب از سوی جامعه قرآنی با عنوان «قرآن؛ کتاب انقلاب»، عنوان نمود این برنامه در شبکه قرآن و معارف سیما طراحی و تولید خواهد شد.

همچنین مشارکت شبکه در برگزاری جشنواره فیلمهای 114 ثانیه ای بسیج در حوزه برنامه سازی و پوشش اخبار این رویداد فرهنگی، از سوی شبکه قرآن و معارف سیما پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.