رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مراسم معارفه استاندار

نقد منصفانه بر پیشبرد اهداف توسعه کشور و استان تاثیر گذار است /پشت پرده جلوگیری از سرمایه گذاری رنو در ساوه را رو می کنم

منصوری رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مراسم معارفه استاندار گفت: نقد منصفانه بر پیشبرد اهداف توسعه کشور و استان تاثیر گذار است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ منصوری رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مراسم معارفه استاندارمرکزی گفت: تعامل و همدلی همه مردم و مسئولان از ضروریات حال حاضر کشور است و نقد منصفانه به دور از تخریب و سیاه نمایی برای پیشبرد اهداف توسعه کشور و استان تاثیر گذار است.

نقد منصفانه بر پیشبرد اهداف توسعه کشور و استان تاثیر گذار است

منصوری افزود: 90درصد بودجه استان مرکزی و بخش عمده ارزش افزوده به صنعت این استان متصل است و با باید با رفع موانع سرمایه گذاری و جذب سرمایه های خارجی برای توسعه و شکوفایی اقتصادی استان مرکزی تلاش کرد.

وی اضافه کرد: من در اولین جلسه علنی مجلس از پشت پرده هایی که مانع جذب سرمایه گذاری شرکت رنو در ساوه می شود رونمایی خواهم کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی ادامه داد: بدلیل اینکه خودروسازان کشور خودروهای تولیدی را با سه برابر قیمت به مردم می فروشند سرمایه گذار خارجی برای داشتن بازار مایل به تولید خودرو با برند داخلی است اما کارخانه موجود در ساوه که زیان فراوان هم دارد حتی با پیشنهاد سه برابری ارزش حاضر به واگذاری و فروش نیست.

 

انتهای پیام / ج

مراسم تکریم و معارفه استاندار مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.