فرماندار يزد؛

كيفيت پائين فضاهای آموزشی در شهرستان یزد

فرماندار يزد خواستار تخصيص اعتبارات لازم جهت بهبود فضای مدارس شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مصطفی سالاری فرماندار يزد خواستار تخصيص اعتبارات لازم جهت بهبود فضای مدارس شد و گفت: در برخی از نقاط شهرستان فضاهای مدارس از كيفيت پائينی برخوردار است كه ضرورت دارد با جديت و هماهنگی بيشتر اعتبارات لازم به منظور بهبود فضای مدارس اختصاص يابد.

 سالاری  در جلسه ای كه با حضور معاون توسعه منابع و پشتيبانی اداره كل آموزش و پرورش استان و مديران نواحی يك و دو آموزش وپرورش شهرستان برگزار شد، با بيان اينكه جلسات شورای آموزش و پرورش به صورت منظم و پيوسته تشكيل مي شود خاطرنشان كرد: در اين شورا هر يك از اعضا به صورت فعال به ارائه نقطه نظرات خود و ديدگاه های خود در باب مسائل تعليم و تربيت می پردازند و در برنامه ريزيها مورد استفاده قرار می گيرد.

فرماندار يزد با اشاره به اينكه رويكرد جلسات شورای آموزش و پرورش بر مبنای خردجمعی و استفاده از نظرات كارشناسان و صاحب نظران اين حوزه بوده است افزود: خوشبختانه در يك سال و نيم گذشته با استفاده از نظرات و پیشنهادات سازنده کارشناسان توانسته ایم در راستای بهبود برخی شاخص ها در امر تعليم و تربيت گام برداریم.

وي با اعلام اجرايي شدن قابل توجهی از مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: برخی از مصوبات با توجه به اینکه نیازمند زمان بیشتری است در حال پیگیری است که امیدواریم اجرایی شدن مصوبات در آينده ای نزديك بتواند به تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف بیانجامد.

رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان يزد به موضوع كمبود و كيفيت نامناسبت برخي از مدارس شهرستان نيز اشاره كرد و ابراز داشت: متأسفانه علی رغم وجود نزديك به 60 درصد جمعيت استان در شهرستان يزد ولی در حال حاضر شاهد اين هستيم كه در برخی از نقاط شهرستان فضاهای آموزشی از كيفيت پائينی برخوردار بوده و مشكلاتی را برای مردم و مسئولين ايجاد نموده است.

فرماندار يزد در پايان بر برنامه ريزی به منظور بازديد اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان از مدارس تأكيد كرد و افزود: در اين بازديدها مسائل و مشكلات مدارس شناسايي شود و براساس اعتبارات شورای آموزش و پرورش و اولويت بندی نسبت به مرتفع نمودن آنها اقدام شود.

انتهای پیام/ ی

 اختصاص اعتبارات لازم جهت بهبود فضای مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.