فرماندارشهرستان گیلانغرب؛

عشایر در پاسداری از مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش تاثیرگذاری دارند

فرماندارشهرستان گیلانغرب گفت:عشایر نشان داده اند در سخت ترین شرایط کشور همچون جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی همچون کوه استوار در حمایت از انقلاب اسلامی و کشور ایستاده اند.

همتی فرماندارشهرستان گیلانغرب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛در جلسه ای که با موضوعیت نقش عشایر در پاسداری از مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با حضور شورای تامین شهرستان و سران و معتمدین عشایر گیلانغرب برگزارشد گفت:عشایر نشان داده اند در سخت ترین شرایط کشور همچون جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی همچون کوه استوار در حمایت از انقلاب اسلامی و کشور ایستاده اند.

عشایر در پاسداری از مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش تاثیرگذاری دارندهمتی با اشاره به نقش اثرگذار عشایر در تمامی حوزه‌ها، عشایر در حوزه مرزداری از کشور نیز همواره پیشرو بوده و می توان گفت اولین مرزداران این کشور عشایر هستند.

وی افزود: امروز همه ما مسئولیت داریم نسبت به بهبود وضعیت کاری و معیشتی این قشر زحمت‌کش کوشا و پیگیر بوده و برای پیشرفت و بهره وری بیشتر آنها برنامه‌ریزی کنیم و افتخار ما این است که خدمتگزار این عزیزان بعنوان ذخایر انقلاب هستیم.

عشایر در پاسداری از مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش تاثیرگذاری دارند

 آزادی مدیرکل امورعشایراستان کرمانشاه با اشاره به نقش تاریخی عشایر در حراست از مرزهای کشور گفت :عشایر ازدیرباز حافظ مرزهای کشور بوده اند و در طول هشت سال دفاع مقدس این نقش را بخوبی انجام داده اند و هم اکنون نیز مرزداری را وظیفه خود میدانند و بعنوان نیروهای آماده بکار در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

انتهای پیام/ز

بررسی نقش تاثیر گذار عشایر در دفاع از مرزها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار