در حاشیه نشست هیئت دولت:

واعظی: حرف‌های ترامپ تکراری است/ اوایل سال 2018 رئیس جمهور فرانسه به تهران سفر می‌کند

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: اوایل سال 2018 امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به تهران سفر می‌کند.

واعظی: حرف‌های ترامپ تکراری است/ اوایل سال 2018 رئیس جمهور فرانسه به تهران سفر می‌کندبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: امروز تحریم جدید ایجاد نشده است و سخنان ترامپ، محتوی نداشت و بیشتر شعار و تکراری بود.

وی افزود: خوشبختانه هم کارآفرینان و اقتصاددانان در داخل کشور خوب تجزیه و تحلیل کردند و آنچه در بازار ارز و پول و اقتصاد بعد از سخنرانی ترامپ دیدم، این بود که اتفاقی در بازار رخ نداده است و حتی در برخی از موارد بازار علامت های مثبت هم نشان داده است.

باید در مقابل فشارهای خارجی یک صدا شویم

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: باید اختلافات کنار گذاشته شود و در مقابل فشارهای خارجی یک صدا شویم تا بتوان هم توطئه ها را خنثی کرد و هم روش هایی برای انزوای طرف مقابل در پیش گرفت.

وی افزود: دولت باید با دیپلماسی کارى کند که تحریم نشویم و تحریم‌هاى موجود هم برطرف شود. هر کشورى با دشمن رو به رو می‌شود باید اختلاف سلیقه هاى داخلى را کنار بگذارد.

رئیس دفتر رئیس جمهور از سفر امانوئل مکرون به تهران خبر داد و گفت: اوایل سال 2018 رئیس جمهور فرانسه به تهران سفر می‌کند.

جهانگیری هیچ اختلافی با دولت ندارد

وی خاطر نشان کرد: هیچ اختلافی آقای جهانگیری با دولت و اعضای دولت وجود ندارد و در این چند ماه اعضای دولت بسیار صمیمی و نزدیک بوده است و به نظر من این حرف‌ها را نباید جدی گرفت زیرا یک فردی در سایتی چیزی به ذهنش رسید و نوشت، شما آن را در جمع مطرح می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار