نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس:

هیچ‌کس نمی‌تواند ملت بزرگ ایران را تهدید کند

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت:هیچ‌کس نمی‌تواند ملت بزرگ ایران را تهدید کند، نیروهای مسلح از مرزهای کشور پاسداری می‌کنند و مردم با قاطعیت از قوای مسلح کشور خود حمایت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه محمودی امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس زندان شهرستان شهرضا، با بیان اینکه مسؤولان باید بدانند پست‌ها و مقام‌ها ارثیه خانوادگی افراد نیست، اظهار داشت: افراد مدت کوتاهی در هر جایگاهی قرار می‌گیرند و باید در همان دوره تا جایی که می‌توانند به مردم خدمت کنند.

وی با تأکید بر اینکه بیکاری از مهم‌ترین معضلات کشور و شهرستان است، افزود: یک مسؤول به تنهایی نمی‌تواند این معضل را برطرف کند اما اینکه به بهانه نبود امکانات و بودجه هیچ اقدامی هم انجام نشود و تنها به ارائه آمار اکتفا کنیم، پسندیده نیست.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات ضد ایرانی رئیس‌جمهور آمریکا، گفت: سخنان دونالد ترامپ گستاخانه و بدون مبنای عقلانی و غیرمستند است.

وی با بیان اینکه این سخنان در داخل کشور سبب اتحاد بیشتر ملت انقلابی ایران و در خارج از کشور سبب رسوایی بیشتر دولتمردان آمریکا شد، بیان داشت: هیچ‌کس نمی‌تواند ملت بزرگ ایران را تهدید کند، نیروهای مسلح از مرزهای کشور پاسداری می‌کنند و مردم با قاطعیت از قوای مسلح کشور خود حمایت می‌کنند.

محمودی با بیان اینکه سعودی‌ها، آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها از نیروهای مسلح ایران می‌ترسند، اظهار کرد: رئیس‌جمهور آمریکا با بیان این سخنان سخیف بار دیگر دشمنی آمریکا با ملت ایران به اثبات رسید.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ملت ایران در برابر صحبت‌های ترامپ از دولت، نظام و نیروهای مسلح حمایت کردند، تأکید کرد: این مردم شایسته بهترین خدمات هستند بنابراین باید برای حل مشکلات آن‌ها به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی و معیشتی بیشتر تلاش کرد.

 

انتهای پیام/م

 

مسؤولان بدانند پست‌ و مقام‌ ارثیه خانوادگی افراد نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.