رئیس دانشگاه جهرم خبر داد؛

اجرای طرح مدیریت سبز در جهرم

طرح مدیریت سبز با استفاده از دانش، تخصص و مشارکت در راستای توسعه پایدار در دانشگاه جهرم اجرایی شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسعود نادریان رئیس دانشگاه جهرم با اشاره به اجرایی شدن طرح مدیریت سبز در راستای توسعه پایدار گفت: با استفاده از دانش، تخصص و مشارکت طرح  مدیریت سبز در دانشگاه این شهرستان اجرایی شده است.

وی با اشاره به ساخت ۲ نیروگاه ۱۰۳ کیلو واتی ترکیبی بادی–خورشیدی و نیروگاه ۲۵ مگاواتی chp بیان کرد: طرح ساخت نیروگاه ۱۰۳ کیلو واتی ترکیبی بادی–خورشیدی شامل یک نیروگاه ترکیبی مشتمل بر ظرفیتی معادل ۱۰۰ کیلو وات توان حاصل از پنل‌های خورشیدی و ۳ کیلو وات توان حاصل از توربین‌های بادی است که طراحی و نظارت این سیستم بوسیله تیم اجرایی دانشگاه جهرم انجام می‌شود.

نادریان با بیان اینکه دانشگاه جهرم توانایی نصب و راه‌اندازی یک سایت نیروگاه ترکیبی از نوع تزریق به شبکه را دارد افزود: این سایت نیروگاهی می‌تواند زمینه مطالعات و تحقیقات را انجام دهد.

رئیس دانشگاه جهرم تصریح کرد: ساخت نیروگاه گازی ۲۵ مگاواتی chp با توجه به تکنولوژی جدید در زمینه تولید برق بازدهی بسیار بالاتر از نیروگاه‌های فعلی تولید کننده برق در سطح کشور را دارد و با تولید میزانی بسیار کمتر از co۲ در زمره طرح‌های مدیریت سبز قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ت

اجرایی شدن طرح مدیریت سبز در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.