عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در هشتمین مراسم سالگرد شهدای وحدت؛

دشمن شناسی و شجاعت شهید شوشتری سرآمد بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت : دشمن شناسی و شجاعت شهید شوشتری در همه حال سرآمد بود.

دشمن شناسی و شجاعت شهید شوشتری سرآمد بود به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، جواد کریمی قدوسی پیش از ظهر امروز در مراسم هشتمین سالگرد شهدای وحدت که با حضور مسئولان کشوری و استانی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: شهید شوشتری همه عمرش در حال جهاد بود، دو روز قبل از شهادتش عازم تهران بودیم که آنجا برای بنده از اتفاقات سیستان و بلوچستان و امنیتی که با یاری طوایف ایجاد شده بود گفت.

وی افزود:شهید شوشتری در خراسان رضوی در محور مبارزه با فتنه بود، در ماجرایی که فتنه گران در سال ۸۸ در مشهد به راه انداختند، شهید شوشتری با سیل جمعیت مردمی بساط فتنه را برچید.

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد:امنیت سیستان و بلوچستان به همت سردار شهید شوشتری در بهترین وضعیت است و همه اقوام مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می کنند. اسلام همه را به وحدت می خواند و شیطان همه را به تفرقه فرا می خواند.

کریمی قدوسی ادامه داد:شهید شوشتری اعتقاد داشت باید جان خود را فدای محرومین سیستان و بلوچستان که انصافا دل در گروی انقلاب دارند، کرد.

وی افزود: امروز امنیت سیستان و بلوچستان به همت سردار شهید شوشتری در اوج است و همه اقوام مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

پیوند امت اسلامی بر وحدت استوار است

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  افزود:امنیت سیستان و بلوچستان به همت سردار شهید شوشتری در بهترین وضعیت است و همه اقوام مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می کنند. اسلام همه را به وحدت می خواند و شیطان همه را به تفرقه فرا می خواند.

کریمی قدوسی تصریح کرد: امروز شیعه و سنی غیرتمند در جهان اسلام کنار یکدیگرند و با وحدت زندگی می کنند. امروز سیستان و بلوچستان نماد وحدت است و دشمنان بدانند که شیعه و سنی در این خطه با وحدت همه نقشه های آن ها را بر آب کردند.

وی گفت: امروز غربی ها نقشه تجزیه کشورهای اسلامی را در سر دارند تا بتوانند راحت تر بر آن مدیریت کنند از همین رو همه مسلمانان باید هوشیار باشند. همه پرسی کردستان در این راستا برنامه ریزی شد و این اقدام قطعا باعث ایجاد التهاب در منطقه می شود اما از آنجا که رژیم جعلی صهیونیستی تنها حامی این هم پرسی بود، معلوم است که بارزانی از چه کسانی خط می گیرد.

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه مسعود بارزانی به همه مردم کردستان و قوم خود خیانت کرد، ادامه داد: قطعا بارزانی برای همیشه از صفحه تاریخ محو می شود. در کشور سوریه خط و روش سردار شهید شوشتری را به عینه دیدیم و مشاهده کردیم که شیعه و سنی آستین را برای سازندگی و آبادانی کشور خودشان بالا زدند.

 امروز این خطه از سرزمین ایران نماد وحدت است، دشمنان بدانند این سیستان و بلوچستان است که شما روزی طمع ورزیده بودید آن را به آتش بکشید، اما مردم با وحدت خود مانع شدند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار