نتایج روز دوم مسابقات ليگ دسته اول تنيس خاكى بانوان كشور

مسابقات ليگ دسته اول تنيس خاكى بانوان كشور، جام ميلاد نور با حضور 11 تيم از سراسر کشور در باشگاه تنيس داريوش سیرجان در حال برگزاريست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی هیئت تنیس استان کرمان، فاطمه اطمینان، مدیر برگزاری این مسابقات با اعلام اینکه این رقابت ها با حضور 11 تیم در چهار گروه در حال برگزاری هستند، گفت: در گروه اول شهید عابدینی البرز، کارمانیای کرمان و سایان سوله مشهد، گروه دوم هیئت تنیس گلستان، اسپادانا اصفهان و ملوان سیرجان، گروه سوم سیمرغ گیلان، هیئت استان یزد و گروه چهارم هیئت تنیس سیرجان، هیئت استان البرز و دامین گستر اصفهان حضور دارند.

وی با بیان اینکه مسابقات از 24 مهر جاری آغاز شده اند، به نتایج روز دوم این رقابت ها اشاره کرد و افزود: در نخستین این دیدارها، کارمانیای کرمان مقابل شهید عابدینی البرز به میدان رفت که این دیدار با نتیجه ی 3 بر صفر به نفع شهید عابدینی البرز پایان یافت.

اطمینان تصریح کرد: همچنین هیئت تنیس سیرجان به مصاف هیئت تنیس البرز رفت که در پایان هیئت تنیس سیرجان با نتیجه ی 3 بر صفر هیئت تنیس البرز را مغلوب کرد.

وی یادآور شد: در دیگر این دیدارها هیئت تنیس استان یزد مقابل سیمرغ گیلان قرار گرفت که در این دیدار هیئت تنیس استان یزد با نتیجه ی 3 بر صفر از سد سیمرغ گیلان گذشت.

اطمینان افزود: در آخرین دیدار دیروز نیز اسپادانای اصفهان مقابل هیئت تنیس استان گلستان صف آرایی کرد که در نهایت این هیئت تنیس استان گلستان بود که با نتیجه ی 3 بر صفر اسپادانای اصفهان را شکست داد.

وی به برنامه مسابقات در روز سوم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های تنیس بانوان به میزبانی هیئت تنیس شهرستان سیرجان اشاره و تصریح کرد: امروز نیز 3 دیدار برنامه ریزی شده است که در نخستین این دیدارها ملوان سیرجان مقابل هیئت تنیس استان گلستان به میدان می رود، سایان سوله مشهد مقابل شهید عابدینی البرز قرار می گیرد و دامین مهر گستر اصفهان در مقابل هیئت تنیس سیرجان صف آرایی می کند.

مسابقات ليگ دسته اول تنيس خاكى بانوان كشور تا يكشنبه ٣٠ مهر جاری به میزبانی شهرستان سیرجان ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

سیرجان میزبان مسابقات ليگ دسته اول تنيس خاكى بانوان كشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار