ضرورت تسریع در هرس درختان کونوکارپوس

کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران خوزستان بر ضرورت تسریع در روند هرس در ختان کونو کارپوس تاکید داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت:هواشناسی هنوز بارش های آبان را تأیید نکرده است. برای موضوع بیماری های تنفسی پائیزه در بخش پیش بینی و پیشگیری و همچنین آمادگی بیمارستان ها، مراکز درمانی و دانشگاه های علوم پزشکی ورود کردیم. هرس درختان کونوکارپوس یکی از مصوبات ما بود.

حاجی زاده افزود: در بخش نظارت بر اجرای هرس درختان نیز مقرر شده تا مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان، نظارت بر شهرداری های مختلف استان را انجام دهد. شرکت نفت و توزیع برق اهواز برای هرس درختان همکاری داشتند ولی دستگاه های دیگر همکاری لازم را نداشتند. گرچه متولی اصلی آن شهرداری و سازمان پارک ها است ولی دستگاه های دیگر را به عنوان همیار تعیین و خواستار همکاری آنها در این زمینه بودیم.

وی عنوان کرد: بر اساس مصوبه، باید تا پایان مهر ماه کار هرس درختان انجام می شد و امیدوارم شهردار جدید روند تسریع بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند.

حاجی زاده بیان داشت: کمیته ای برای تأمین اعتبار برای خرید ماسک تشکیل دادیم که تعدادی ماسک n۹۵ تهیه و از نمونه های دیگر نیز ۱۰۰ هزار ماسک به انبار اداره کل بحران استانداری وارد شده و برای هر کدام از شهرهای بحران خیز ۱۰ هزار ماسک اختصاص داده و بین آنها توزیع کردیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان تصریح کرد: در خصوص آنفولانزای فوق حاد پرندگان نیز از مسئولان ملی هشداری دریافت و نامه آن را به دستگاه ها ارسال کردیم. با اهتمام ویژه ای که استاندار به این موضوع داشت و در ایذه و باغملک آن را متوقف کردند استدعا داریم که بهداشت محیط و دامپزشکی دقت لازم را به این موضوع داشته باشند.

انتهای پیام/م

بررسی هرس درختان کونوکارپوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار