وقف یک هزار متر زمین در شهرستان ریگان

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ریگان از وقف یک هزار متر زمین با هدف ساخت مسجد و حسینیه در یکی از مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.

وقف یک هزار متر زمین در شهرستان ریگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ حجت الاسلام علی ستوده سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ریگان با تشریح روند ثبت موقوفات این شهرستان گفت: از ابتدای سال جاری 3 مورد وقف جدید در مناطق روستایی این شهرستان وقف شد.


وی افزود: در مورد وقف شده اخیر توسط واقف کشاورز "ناصر الوندی" یک هزار متر زمین جهت ساخت مسجد و حسینه بنام حضرت سیدالشهداء در روستای نعمت آباد وقف شد.


ستوده با بیان اینکه وقف یکی از افتخارات دین اسلام است و به طور غیرمستقیم در قرآن و به طور مستقیم در سیره‏ پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) به آن توجه فراوان شده‌است اظهار کرد: بیشترین نیات موقوفات شهرستان ریگان در حوزه مناطق روستایی با وقف زمین جهت ساخت مسجد و حسینیه صورت می گیرد.


وی ضمن قدر دانی از اقدام ماندگار واقفین خیراندیش و احترام به نیات خیر آنان در بحث تکمیل بعضی از موقوفات تصریح کرد: در برخی از موقوفات ثبت شده ملکی جهت ساخت مسجد و یا حسینیه وقف می شودو متاسفانه در ساخت و ساز و تجهیز به دلیل نبود اعتبارات لازم با مشکل مواجه هستیم و در همین راستا از مشارکت و حمایت خیرین گرانقدر جهت عملیات عمرانی و ساخت استقبال خواهیم.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.