خالدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

آتش‌سوزی روز گذشته خیابان شهید رجایی هنوز مصدوم می‌گیرد

سخنگوی اورژانس کشور گفت: حادثه آتش‌سوزی روز گذشته خیابان شهید رجایی تهران، امروز هم یک مصدوم گرفت.

آتش‌سوزی روز گذشته هنوز مصدوم می‌گیرد/ استقرار 11 دستگاه اتوبوس‌ تا پایان عملیات در محل حادثهمجتبی خالدی‌ سخنگوی اورژانس‌ کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: خبر وقوع حادثه آتش سوزی در مسیر شمال به جنوب  خیابان‌ رجایی‌ تهران نرسیده به اتوبان آزادگان‌ به اورژانس‌ کشور اعلام شد و این سازمان‌ 11 دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس‌ آمبولانس‌ به منطقه‌ اعزام‌ کرده تا در صورت‌ مصدومیت‌ احتمالی‌ بیماران را مداوا و یا به بیمارستان‌ منتقل‌ کنند.

وی عنوان کرد: حادثه‌ آتش‌سوزی در ساعت 15 و 5 دقیقه روز گذشته به وقوع‌ پیوسته و در اثر آن 11 نفر از مردم‌ دچار مصدومیت‌های سطحی شدند و به وسیله عوامل اورژانس‌ حاضر در محل حادثه‌ به صورت سرپایی‌ درمان شدند.

 خالدی‌ عنوان کرد: مصدومیت‌ افراد‌ بیشتر به دلیل متصاعد شدن گازهای‌ مونو‌کسید‌ کربن‌ از حریق بوده و مشکل چندانی‌ برای مصدومان‌ ایجاد نشده است. همچنین امروز به همین دلیل یک نفر دیگر نیز مصدوم شد تا آمار مصدومان این حادثه به 12 نفر برسد.

استقرار 11 دستگاه اتوبوس‌ تا پایان عملیات در محل حادثه

سخنگوی اورژانس‌ کشور گفت: مصدومان حادثه آتش‌سوزی خیابان رجایی‌ 24 تا 55 ساله‌ هستند و به طور کلی بیمارستان‌های اطراف این خیابان‌ از زمان شروع حادثه به حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

 وی یادآور شد: آمبولانس‌های اورژانس تا پایان عملیات آتش‌نشانی و اطفاء حریق در محل مستقر هستند تا در صورت مصدومیت‌ برای افراد و بخصوص‌ آتش‌نشانان‌ خیلی سریع‌ آنها را درمان‌ کنند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار