رونمایی لوگوی مسابقات کبدی آسیایی گرگان

لوگوی مسابقات کبدی آسیایی گرگان با حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیون کبدی، طی مراسمی در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ پیش از ظهر امروز ۲۶ مهر در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با حضور مدیر کل، اعضای هیات رئیسه فدراسیون کبدی، رئیس هیأت کبدی استان گلستان و مسؤولان کمیته‌های ستاد برگزاری مسابقات کبدی آسیایی گرگان لوگوی این دوره از مسابقات رونمایی شد.

بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: دهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در بخش آقایان و پنجمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در بخش بانوان از یکم تا پنجم آذر ۹۶ در گرگان برگزار می‌شود و تاکنون ۱۱ کشور برای حضور در مسابقات مردان و زنان اعلام آمادگی کرده اند.

وی گفت: گلستان یکی از استان‌های برتر کشور در رشته کبدی است و ملی پوشان زیادی از استان در رده‌های سنی گوناگون تیم ملی حضور داشته و موفقیت‌های فراوانی را هم به دست آوردند.

کشور‌های کره جنوبی، تایلند، چین تایپه، ژاپن، ایران، هندوستان، پاکستان، افغانستان، ترکمنستان و عراق برای حضور بانوان و آقایان در مسابقات مذکور اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/م
 

رونمایی از لوگوی مسابقات کبدی

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.