سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری ؛

استفاده ماهانه 50 هزار نفر از خدمات پارکسوار شمالی قم

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: ماهانه حدود 50 هزار نفر از خدمات پارکسوار شمالی استفاده می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛   رضا پوریافر با اشاره به وجود خوابگاه رانندگان در پایانه مرکزی شهر قم اظهار کرد: در این خوابگاه هر روز به رانندگان خدمات ارائه می‌شود، همچنین در کنار این خوابگاه کارواشی وجود دارد که به رانندگان خدمات رسانی می‌کند.
وی ادامه داد: نیروهای خدماتی و انتظام سازمان پایانه‌ها در ایام مختلف سال به ویژه در نوروز، نیمه شعبان و 14 و 15 خرداد در آماده باش قرار می‌گیرند، ماهانه حدود 50 هزار نفر از خدمات پارکسوار شمالی استفاده می‌کنند.
سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم افزود: مرکز پیام این سازمان با شماره 36644030 روزانه پاسخگوی سوالات مسافران به صورت تلفنی و حضوری در خصوص شیوه اخذ بلیت و حرکت اتوبوس‌ها است.
پوریافر با اشاره به آمار جابه جایی مسافران از پایانه‌های استان قم اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 759 هزار مسافرها از پایانه‌ها جابه جا شدند، همچنین در این مدت با 589 دستگاه اتوبوس حدود 26 هزار زائر عراقی از مرز مهران وارد پایانه مرکزی شهر قم شدند.
وی ادامه داد: حدود 20 شرکت مسافرتی در پایانه‌های استان قم فعال هستند و از شهر قم به 50 مقصد در کشور اتوبوس پیش بینی شده است، حرکت این اتوبوس‌ها از پایانه مرکزی و پارک‌سوارها است، سوار شدن مسافران قمی به اتوبوس‌های عبوری از این شهر با تهیه بلیت از پارک ‌سوار فدک صورت می‌گیرد.
سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم افزود: پیگیر احداث پایانه‌های جنوبی و شمالی در شهر هستیم و تملک برای احداث این پایانه‌ها را در دستور کار داریم، محل پایانه جنوبی در داخل رودخانه و پایانه شمالی نیز در تپه سلام است، احداث این دو پایانه در مرحله مطالعات است.
پوریافر در پایان با اشاره به پایانه ولی عصر(عج) خاطرنشان کرد: این پایانه در میدان ولی عصر(عج) قرار دارد و توسعه این پایانه قدیمی را با همکاری شهرداری منطقه پنج در دستور کار داریم.
انتهای پیام / ت

خدمت رسانی به 50هزار پارکسوار قمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار