امام جمعه موقت تهران دریزد؛

دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال نفوذ فرهنگی برای ضربه زدن به اساس نظام هستند

امام جمعه موقت تهران در یزد گفت: باید با بینش، بصیرت و همدلی آحاد مردم، حول محور ولایت در مقابل توطئه های دشمن ایستادگی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خصوص سخنان سخیف رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران گفت: ترامپ با اوباما هیچ تفاوتی ندارند، اما رئیس جموری کنونی آمریکا حرف‌های خود را بی‌پرده می زند و ماهیت واقعی نظام سلطه را نشان می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی  در یادواره شهدای کارمند استان یزد با گرامیداشت خاطره شهدای انقلاب اسلامی افزود: حمله ترامپ به نظام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب افزایش شناخت مردم و مسئولان نسبت به توطئه های دشمنان و ماهیت واقعی آنها و همچنین افزایش همدلی در برابر استکبار جهانی شد.

وی با بیان اینکه باید همواره مواظب توطئه های دشنمان بود، تاکید کرد: از بین رفتن قبح ارتباط با دشمن و سازش با دشمنان خیلی خطرساز است و باید همواره با ولایتمداری در برابر آنها ایستادگی کرد.

امام جمعه موقت تهران مهمترین معروف که در جامعه اسلامی باید به آن توجه شود را مقابله با دشمنان و ایستادگی برای تحقق اهداف نظام دانست و یادآور شد: شهدا برای انجام وظایف الهی و اجرای امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال نفوذ فرهنگی برای ضربه زدن به اساس نظام هستند بنابراین باید با بینش ، بصیرت و همدلی آحاد مردم ، حول محور ولایت در مقابل توطئه های دشمن ایستادگی کرد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: راه بستن نفوذ دشمنان بخصوص در حوزه فرهنگی توجه کامل به اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی و حضور قوی در تمام عرصه های مورد نیاز کشور است.

حجت الاسلام صدیقی گفت: تغییر هویت اسلامی ملت قهرمان و جوانان مومن از توطئه های مهم استکبار جهانی علیه نظام است که باید مردم ، مسئولان و نسل جوان مواظب این تهدید باشند بدون شک راه عزت در گرو تکیه بر دین است.

یادواره شهدای گمنام و 264 شهید کارمند استان یزد به مدت 2 روز تا 27 مهرماه در بلوار شهید پاکنژاد و حسینیه ثارالله برگزار می شود.

استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ ی

حمله ترامپ به نظام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب افزایش شناخت مردم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار