افتتاح پروژه سونا وجکوزی استخر لاله در بافق با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300میلیون ریال

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش پروژه سونا و جكوزی استخر سرپوشيده لاله بافق با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300میلیون ریال به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان بافق با اشاره به اینکه از جدیدترین متدها در ساخت سونا و جکوزی بافق استفاده شده است گفت : جکوزی این شهرستان به صورت سه نازله و هوشمند می باشد که برای اولین بار در سطح استان و در شهرستان بافق اجرا شده است.

نارگانی هزینه تامین شده در این رابطه را 130میلیون تومان عنوان و تصریح کرد:این مجموعه با 100متر زیربنا به صورت رسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری استان یزد،مدیر کل ورزش و جوانان و جمعی از مسوولان افتتاح شد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه در جکوزی شهرستان بافق نسبت به صرفه جویی آب، مدیریت لازم صورت گرفته و سیستم های هوشمند به کار رفته است بیان داشت : ظرفیت جکوزی بافق 10 نفردر هر سانس می باشد که علاقمندان می توانند از امکانات و قابلیتهای ایجاد شده استفاده کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق در ادامه به ساخت دو زمین چمن مصنوعی در روستاها ،تکمیل فاز اول سالن 1200 نفره ، زیرسازی و بتن ریزی مجموعه تختی ، بازسازی سالن جودو و زورخانه های سطح شهرستان اشاره کرد.

انتهای پیام/ ی

راه اندازی پروژه سونا وجکوزی استخر لاله بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار