آماده نبودن محل جدید استقرار موکب ها در چذابه

مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین دشت‌آزادگان، از آماده نبودن محل جدید استقرار مواکب در مرز چذابه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جواد حیدری، مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین دشت‌آزادگان، گفت: محل جدید استقرار مواکب مرز چذابه جانمایی شده است اما مشکلات بسیاری دارد که همین امر سبب شده تا مواکب در محل پیشین مستقر می‌شوند.


حیدری افزود: مشکلات عدیده ای از جمله آسفالته نبودن جاده مواصلاتی محل جدید استقرار مواکب، نبود آب و برق باعث می شود که امسال هیچ موکبی در محل مرز چذابه مستقر نشود.


وی اظهار کرد: از روز شنبه هفته آتی، مواکب دارای پروانه در همان محل پیشین که مجاور پایانه چذابه است، استقرار می‌یابند که این امر با دستور استاندار خوزستان، صورت می‌گیرد.

حیدری با اشاره به مشکلات محل استقرار مواکب در پایانه چذابه عنوان کرد: متاسفانه در محلی که هر ساله مواکب مستقر می‌شوند، با کمبود فضا مواجه هستیم. به طوری که امسال بیش از ۳۲۰ درخواست از سوی مردم برای اخذ پروانه مواکب در پایانه چذابه داشتیم که به دلیل کمبود فضا توانستیم تنها به حدود ۲۸۰ تا ۳۰۰ موکب مجوز بدهیم.

انتهای پیام/و

استقرار مواکب در محل قدیم در مرز چذابه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.