مدیر امور اراضی استان یزد؛

بازگشت ۱۰هزار متر از زمین‌های کشاورزی تغییر کاربری شده در سخوید

مدیر امور اراضی استان یزد از بازگشت ۱۰هزار متر از زمین‌های کشاورزی که به صورت غیرمجاز تغییر کاربری داده شده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   قدیری مدیر امور اراضی استان یزد افزود: در راستای برخورد با زمین خواران و جلوگیری از تخریب ارضی کشاورزی 13مورد ساخت و ساز غیرمجازتخریب شد.

 قدیری افزود: به طورکلی 1هکتار از زمینهای کشاورزی دهستان سخوید که به صورت غیرمجاز با حصارکشی و ساخت خانه تغییر کاربری داده شده بود مجددا به اراضی کشاورزی بازگشت.

وی براساس قانون هرگونه ساخت و ساز در حریم اراضی زراعی و کشاورزی بدون مجوز مشمول قلع و قمع، تخریب، و جریمه خواهد شد و سازندگان آن در صورت تکرار و ادامه حبس خواهند شد.

مدیر امور اراضی استان با اشاره به اینکه این تخریب با توجه به تذکرات و اخطارهای قبلی به مالکان و با حضور نمایندگان اداره جهاد و کشاورزی، نیروی انتظامی فرمانداری و برخی از مسوولان دستگاه های ذیربط انجام شد افزود: از آنجایی که این اراضی کشاورزی متعلق به نسل های آینده است تا بتوانیم همواره امنیت غذایی داشته باشیم، قطعا افرادی که به دنبال سودجویی، زمین خواری و تخریب و تغییر کاربری زمین های کشاورزی استان هستند باید این اخطار را جدی بگیرند و از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی اجتناب کنند زیرا با هماهنگیهمه دستگاهای مربوطه به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

تخریب13مورد ساخت و ساز غیرمجاز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار