پست اينستاگرامى على عليپور پس از باخت مقابل الهلال + عکس

علی علیپور پس از باخت شب گذشته پرسپولیس مقابل الهلال، در اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد.

پست اينستاگرامى على عليپور پس از باخت مقابل الهلال + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال پرسپولیس برای صعود به فینال جام قهرمانان آسیا، مجبور بود برای جبران نتیجه بازی رفت مقابل تیم الهلال عربستان، ماموریت غیرممکن اجام دهد و حداقل بازی را با نتیجه 4 بر صفر به سود خود در وقت های قانونی به پایان برساند.

پرسپولیس که بهتر از بازی رفت ظاهر شده بود و توانست در دقایق ابتدایی بازی گل اول را نیز به ثمر برساند، با ناداوری های آشکار داور عمانی مواجه شد و در نهایت بازی با نتیجه 2-2 به اتمام رسید و از صعود به فینال جام قهرمانان آسیا بازماند. پس از ناکامی پرسپولیس از تلاش اش برای بازگشت نتیجه،  علی علیپور با انتشار پستی در اینستاگرام به هواداران این تیم امید داد.

علی علیپور در اینستاگرام نوشت: "يك راند ديگر مبارزه كن،وقتى پاهايت چنان خسته اند كه به زور راه مى روى يك راند ديگر مبارزه كن،وقتى بازو هايت چنان خسته اند كه قدرت گارد گرفتن ندارى ،يك راند ديگر مبارزه كن.وقتى كه خون از دماغت جارى است و چشمانت سياهى مى رود و چنان خسته اى كه آرزومى كنى حريف مشتى به چانه ات بزند و كار را تمام كند يك راند ديگر مبارزه كن و به ياد داشته باش مردى كه همواره يك راند ديگر مبارزه مى كند هرگز شكست نمى خورد".

پست اينستاگرامى على عليپور پس از باخت مقابل الهلال + عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار