مدارس محروم؛

مدارس شرق بروجرد محروم و فاقد تجهیزات

مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: مدارس شرق شهرستان بسیار محروم و فاقد تجهیزات هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شهاب روزبهانی مدیر آموزش و پرورش بروجرداظهار کرد: هر چند تمام تلاش خود را کردیم تا محدودیت‌ها را کاهش دهیم، ولی همچنان هنرستان‎‌های شهرستان بروجرد فاقد تجهیزات و امکانات مناسب هستند. مدارس شرق شهرستان بسیار محروم و فاقد تجهیزات هستند و ما از مدیر کل آموزش و پرورش تقاضا داریم ما را در تجهیز این مدارس یاری کند.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد، کمبود نیروی انسانی ماهر در آموزش و پرورش و فرسوده بودن فضا‌های آموزشی را از دیگر مشکلات این شهرستان برشمرد و اضافه کرد: در هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان قرار داریم و انتخابات انجمن اولیا و مربیان نیز هم ‎ زمان با سراسر کشور در مدارس بروجرد در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت تعیین کننده است، تصریح کرد: اگر مردم در تعلیم و تربیت مشارکت کنندو آموزش و پرورش را در تحقق اهداف کمک کنند، بالندگی علمی و فرهنگی نسل آینده ساز بهتر و آسان‌تر محقق می‎شود. هرجا که مردم حاضر بوده‌اند، مشکلات به خوبی حل شده است و ما امروزه به مشارکت مردم نیاز داریم و باید مردم را در جریان امور قرارداده واز آن‌ها بخواهیم تا ما را یاری کنند.

روزبهانی با اشاره به نقش خیرین، افزود: متاسفانه شهرک‎های بروجرد برای فضای آموزشی مشکل دارند و به همین منظور در جلسه‎ای که با رئیس جامعه خیرین مدرسه سازکشور در تهران برگزار شد، این مسئله مطرح شد که خوشبختانه این پیگیری‏‎ها به نتیجه نشست و یک بانوی خیر تقبل کرد که یک باب آموزشگاه را درشهرک نیاوران بروجرد احداث کند.

وی با اشاره به انجام مطلوب طرح مهر، خاطرنشان کرد: در مهرماه امسال علاوه بر افتتاح ۵ آموزشگاه کانون فرهنگی تربیتی شهدای غزه در یکی از محروم‎ترین نقاط شهر احیا شد و اکنون در حال فعالیت فرهنگی است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد به صدور رسمی کد سازمانی مدیریت کتابخانه دکتر شهیدی هم اشاره کرد و افزود: برگزاری همایش دبیرستان ماندگار حضرت امام برای احیاء، مرمت و بهسازی این بنای ارزشمند از جمله اقداماتی بود که با همکاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و عنایت ویژه دکتر محمد رضا حافظی برگزار شد.

انتهای پیام/م

مدارس شرق بروجرد محروم و فاقد تجهیزات است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.