استاندار خوزستان تاکید کرد؛

لزوم اصلاح حوزه مدیریتی استقلال خوزستان

استاندار خوزستان بر اصلاح حوزه مدیریتی استقلال خوزستان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران و افتخارآفرینان آسیایی، پارآسیایی و جهانی خوزستان اظهار کرد: فکر می‌کنم در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریتی استقلال خوزستان باید اصلاحاتی صورت بگیرد و به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز تذکر داده‌ام که در این بخش باید اصلاحاتی انجام شود.

وی با بیان اینکه در روز نخست هفته تربیت‌بدنی و ورزش قرار داریم گفت: که به همین مناسبت از قهرمانان، پهلوانان و مدال‌آوران عرصه‌های آسیایی، جهانی و المپیک تقدیر شد، چرا که آن‌ها برای استان و کشور افتخارآفرینی کرده‌اند.

شریعتی در خصوص مشکلات تیم استقلال خوزستان نیز اذعان داشت: من از این تیم پشتیبانی داشتم و شاید تنها تیمی بوده که ۲۰ تا ۲۵ درصد از مبلغ قراردادهای خود را دریافت کرده است. تاکنون مبلغ 2 میلیارد تومان برای استقلال خوزستان تامین شده است و قرار بود پاداش آسیایی را هم بگیرند و با این مبلغ تا نیم‌فصل پیش بروند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: من فکر می‌کنم باید در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریتی آن‌ها اصلاحاتی صورت بگیرد و اکنون به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تذکر داده‌ام که در این بخش باید اصلاحاتی انجام شود.

نماینده عالی دولت بیان داشت: شرکت گروه ملی نیز تعیین تکلیف شده است و امیدواریم که استقلال خوزستان به کار خود ادامه ‌دهد تا در نیم‌فصل و در بازی‌‌های آینده نتایج را جبران کنیم.

غلامرضا شریعتی در پاسخ به این سوال که آیا این تیم منحل می‌شود؟ گفت: ما در تلاش هستیم که از تیم دفاع و حمایت کنیم.

انتهای پیام/گ

استاندار خوزستان خواستار اصلاح مدیریت استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار