روحانی در دیدار مرتضی رحمانی جانباز دوران دفاع مقدس:

دیدار با شما همیشه روحیه بخش است/این کمترین کاری است که می‌توانیم به عنوان قدردانی‌ از شما انجام دهیم

رییس‌ جمهور شامگاه چهارشنبه به مرتضی رحمانی نهاد، جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس و خانواده وی دیدار کرد.

روحانی در دیدار مرتضی رحمانی جانباز دوران دفاع مقدس:به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در دیدار صمیمی با مرتضی رحمانی نهاد از جانبازان دوران دفاع مقدس و خانواده وی، اظهارداشت:

شما جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن همه ما دارید و ملت ایران نیز ملت قدردانی نسبت به شما ایثارگران و خانواده‌ معظم شهدا هستند.
رئیس جمهور افزود: دیدار با شما همیشه روحیه بخش است، انرژی می‌گیریم و احترام جامعه نسبت به ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس، نشان می‌دهد که ملت ایران زنده و قوی است؛ پای عهد و آرمان خود ایستاده و به ارزش‌های مکتبی پایبند است.

روحانی در پاسخ به ابراز لطف و تشکر خانواده جانباز مرتضی رحمانی، برای حضور و دیدار با ایشان، تصریح کرد: این کمترین کاری است که می‌توانیم به عنوان قدردانی‌مان از شما انجام دهیم.

مرتضی رحمانی نهاد زمستان سال 62 در منطقه چنگوله مهران و نیز در عملیات خیبر در بمباران جنگنده‌های رژیم بعثی به درجه رفیع جانبازی نایل شده است.

در این مراسم که حجت‌الاسلام شهیدی رییس بنیاد شهید انقلاب اسلامی نیز حضور داشت، رییس جمهور از این جانباز دوران دفاع مقدس و خانواده وی، با اهداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار