۳ مرکزغربالگری و درمان سرپایی سرطان در آذربایجان غربی ایجاد می‌شود

معاون درمان علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی ایجاد سه مرکزغربالگری و درمان سرپایی سرطان در آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ابراهیم حسنی معاون درمان علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی عصر چهارشنبه در نشست مشترک اعضای هیات امنای مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان با دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به اقدامات این معاونت افزود: تخت‌های ویژه از حدود ۱۶۰ تخت بعد از طرح تحول نظام سلامت به ۳۰۰ تخت در شهر‌های مختلف استان افزایش یافت.

وی با اشاره به ایجاد مراکز غربالگری و درمان سرپایی سرطان در آذربایجان غربی ادامه داد:مراحل اجرایی سه مرکز تشخیص غربالگری و درمان سرپایی سرطان به پایان رسیده و چندین مرکز نیز در حال احداث است.

معاون درمان علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی با بیان اینکه در شهرستان‌های مختلف استان کلینیک‌های تخصصی احداث و یا در مراحل پایانی احداث است افزود: نزدیک ۴۴۰ تخت بستری به تخت‌های استان اضافه و نزدیک ۲۰۰ تخت نیز در حال انجام است.

حسنی احداث اورژانس بیمارستان امام خمینی ارومیه با پیشرفت ۹۵ درصد، اورژانس بیمارستان قمربنی هاشم خوی با پیشرفت ۶۵ درصد، توسعه اورژانس امام خمینی نقده با پیشرفت ۱۰۰ درصد، توسعه اورژانس امام خمینی سردشت با پیشرفت ۱۰۰ درصد و توسعه اورژانس امام خمینی مهاباد با پیشرفت ۹۵ درصد را از دیگر اقدامات برشمرد.

انتهای پیام/م

ایجاد مراکز غربالگری سرطان در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.