فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

شهدا نماد امنیت ، علم و غیرت هستند

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه شهدا نماد امنیت ، علم و غیرت هستند گفت : شهدای ما در مسیر اباعبدالله الحسین (ع) گام برداشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار سید محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در آیین وداع با سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس به میزبانی حسینیه اعظم حضرت ابوالفضل (ع) دامغان با بیان اینکه شهدا نماد امنیت، علم و غیرت هستند گفت : شهدای ما در مسیر اباعبدالله الحسین (ع) گام برداشتند و ما امروز وظیفه داریم ادامه‌دهنده خوبی برای راه، مسیر شهدا باشیم.

 

وی افزود: دفاع مقدس قله‌های فراوانی را فتح کرد و دفاع هشت‌ساله دارای برکات فراوان داشته و هنوز از این برکات در حال استفاده کردن هستیم.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به حمایت‌های آمریکا و همراهان او در دوران هشت سال دفاع مقدس از رژیم بعثی عراق اظهار داشت: صدام در هشت سال جنگ با حمایت‌های آمریکا و ایادی او با ما جنگید و همین آمریکا او را از سر راه برداشت و حاکمیت عراق را خود تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرد.

 

شاهچراغی تصریح کرد: اثرگذاری آمریکا امروز در سطح منطقه کمرنگ و میدان را باخته است و از سوی دیگر باید گفت به اعتبار خون پاک شهدا، آمریکا دیگر نمی‌تواند به اهداف خود دست پیدا کند و با یک شکست مواجه شده است.

 

وی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در حال رشد و توسعه است، افزود: آمریکا و حامیان او پرورش‌دهندگان داعش و تروریست‌ها در منطقه هستند و روزبه‌روز با شکست مواجه و روزهای آخر خود را سپری می‌کنند لذا باید گفت داعش شجره خبیثه است.


انتهای پیام / ه


آیین وداع با سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در دامغان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار