نتایج روز سوم مسابقات ليگ دسته اول تنيس خاكى بانوان كشور

مسابقات ليگ دسته اول تنيس خاكى بانوان كشور، جام ميلاد نور با حضور 11 تيم از سراسر کشور در باشگاه تنيس داريوش سیرجان در حال برگزاريست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی هیئت تنیس استان کرمان، لیلا اسدی، نایب رئیس بانوان هیئت تنیس شهرستان سیرجان با اعلام اینکه این رقابت ها با حضور 11 تیم در چهار گروه در حال برگزاری هستند، گفت: در گروه اول شهید عابدینی البرز، کارمانیای کرمان و سایان سوله مشهد، گروه دوم هیئت تنیس گلستان، اسپادانا اصفهان و ملوان سیرجان، گروه سوم سیمرغ گیلان، هیئت استان یزد و گروه چهارم هیئت تنیس سیرجان، هیئت تنیس استان البرز و دامین گستر اصفهان حضور دارند.

وی با بیان اینکه مسابقات از 24 مهر جاری آغاز شده اند، به نتایج روز سوم این رقابت ها اشاره کرد و افزود: در نخستین این دیدارها، سایان سوله مشهد مقابل شهید عابدینی البرز صف آرایی کرد که در نهایت این شهید عابدینی البرز بود که با نتیجه ی 3 بر صفر سایان سوله مشهد را در هم شکست.

اسدی تصریح کرد: همچنین ملوان سیرجان به مصاف هیئت تنیس گلستان رفت که در پایان ملوان سیرجان با نتیجه ی 2 بر یک هیئت تنیس گلستان را مغلوب کرد.

وی یادآور شد: در دیگر این دیدارها هیئت تنیس سیرجان مقابل دامین گستر اصفهان به میدان رفت که این دیدار با نتیجه ی 3 بر صفر به نفع هیئت تنیس سیرجان پایان یافت.

اسدی به برنامه مسابقات در روز چهارم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های تنیس بانوان به میزبانی هیئت تنیس شهرستان سیرجان اشاره کرد و افزود: فردا نیز 5 دیدار پیگیری می شود که در نخستین این دیدارها کارمانیای کرمان مقابل ملوان سیرجان به میدان می رود، هیئت تنیس استان یزد برابر هیئت تنیس استان گلستان قرار می گیرد و سایان سوله مشهد در مقابل دامین مهر گستر اصفهان صف آرایی می کند.

وی تصریح کرد: در دیگر این دیدارها، هیئت تنیس سیرجان حریف سیمرغ گیلان است و شهید عابدینی البرز به مصاف هیئت تنیس استان البرز می رود.

مسابقات ليگ دسته اول تنيس خاكى بانوان كشور تا يكشنبه ٣٠ مهر جاری به میزبانی شهرستان سیرجان ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

سیرجان میزبان مسابقات ليگ دسته اول تنيس خاكى بانوان كشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار