در گفت‌‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

انتقاد یک نماینده از عملکرد وزارت راه و شهرسازی/ 101 روستای شهرستان الیگودرز جاده دسترسی ندارند

نماینده مردم الیگودرز از بی‌توجهی مدیران وزارت راه و شهرسازی به بهبود وضعیت راه حوزه انتخابیه خود انتقاد کرد.

انتقاد یک نماینده از عملکرد وزارت راه و شهرسازی/ 101 روستای شهرستان الیگودرز جاده دسترسی ندارندمحمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه مدیران وزارت راه و شهرسازی علی‌رغم دستورات اکید وزیر اهتمامی به بهبود وضعیت راه شهرستان الیگودرز ندارند، گفت: متاسفانه حوزه انتخابیه بنده بیشترین مشکلات را در حوزه راه دارد.

 وی با بیان اینکه پایین بودن ایمنی جاده‌ها و وجود نقاط متعدد حادثه‌خیز در جاده‌های این شهرستان مشکلات متعددی را برای مردم ایجاد کرده است، ادامه داد: کیفیت جاده‌های شهرستان الیگودرز خیلی پایین است و درصد بزرگراه‌ها و جاده‌های آسفالته آن نسبت به مجموع طول جاده‌های شهرستان در پایین‌ترین حد خود قرار دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه جاده‌های الیگودرز با نقاط حادثه‌ساز به مصیبتی دردناک برای مردم منطقه تبدیل شده است،  گفت: حوادث جاده‌ای در کشور باعث کشته شدن تعداد زیادی از شهروندان می‌شود و متاسفانه شهرستان الیگودرز به دلیل فقدان زیرساخت‌های مواصلاتی مناسب از این ناحیه لطمه‌های زیادی خورده است و ضرورت دارد که اصلاح مهندسی نقاط حادثه‌خیز شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

 نماینده مردم الیگودرز  به مشکلات دیگر حوزه انتخابیه خود چون نداشتن دستگاه‌ها و ماشین آلات راهداری و راهسازی و عدم احداث جاده دسترسی برای 101 نقطه جمعیتی اشاره و تصریح کرد:  ضعف عملکرد برخی از مدیران مربوطه، پاسخگو نبودن، مسئولیت‌پذیری اجتماعی پایین و بی‌تفاوتی آنان نسبت به مشکلات مردم، مسائلی است که ضرورت دارد وزیر راه و شهرسازی با عنایت ویژه‌ای نسبت به رفع آن‌ها اقدام کند.

خدابخشی با بیان اینکه دستوراتی که وزیر راه و شهرسازی برای رفع مشکلات این شهرستان داده تاکنون اجرا نشده است، اظهار کرد: نداشتن جاده برای برخی روستا‌های شهرستان الیگودرز، ارائه سایر خدمات از جمله برق‌رسانی، گازرسانی، پوشش تلفن همراه و .. به مردم این مناطق را غیرممکن یا دشوار ساخته است.

رئیس فراکسیون نظارت بر برنامه‌های توسعه کشور با اشاره به اینکه متاسفانه در حال حاضر استان لرستان در شاخص‌های زیر ساختی اعم از حمل و نقل، انرژی، برق‌رسانی، گازرسانی و فناوری اطلاعات و ارتباطات از بین 31 استان کشور رتبه 27 را دارد، خاطر نشان کرد: توقع داریم مسئولان کشور نگاه منصفانه ای به مناطق مختلف کشور داشته باشند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار