هفته دهم لیگ برتر فوتبال؛

نخستین حضور مرزبان سیاه جامگان/ فیروز کریمی به دنبال دومین ۳ امتیاز

هفته دهم لیگ برتر فوتبال روز پنج شنبه و جمعه با انجام ۶ دیدار پیگیری می‌شود و صدرنشین لیگ برتر به مصاف ذوب آهن می‌رود.

نخستین حضور مرزبان در نیمکت سیاه جامگان/ فیروز کریمی به دنبال دومین ۳ امتیازبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی های هفته دهم لیگ برتر فوتبال روز های پنج شنبه و جمعه 6 دیدار برگزار ودربی پایتخت تنها دیدار باقی مانده این هفته هم روز پنج شنبه 4 آبان ماه انجام می شود.

گسترش فولاد- سپاهان/ ورزشگاه بنیان دیزل ساعت 15

تیم فوتبال گسترش فولاد با وجود تغییر و تحولات در کادر فنی خود همچنان در وضعیت بحرانی به سر می برند و با 7 امتیاز در قعر جدول قرار دارند.

شاگردان فیروز کریمی هفته گذشته با نتیجه 1 بر صفر مقابل شاگردان جلالی شکست خوردند و از انتهای جدول رهایی پیدا نکردند.

به هر حال آنها قصد دارند از میزبانی خود در این بازی استفاده کرده و با برد برابر زردپوشان اصفهانی از وضعیت بحرانی خارج شوند اما کار سختی مقابل حریف اصفهانی خود دارند.

در آن سوی میدان، تیم سپاهان بعد از چند هفته ناکامی در لیگ برتر توانست از سد سیاه جامگان عبور کند و با 10 امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت.

به هر حال کرانچارخیالش با پیروزی تیمش در هفته نهم راحت شد و خطر اخراج این مربی را تهدید نمی کند.

البته مسئولان سپاهان برای تقویت کادر فنی خود تصمیم گرفتند که یک مربی خارجی به کادر فنی خود اضافه کنند تا وضعیت تیم را سر و سامان بدهند. کرانچار قرار است دستیارجدیدش را به باشگاه معرفی کند تا آنها اقدامات لازم برای جذب مربی جدید را انجام بدهند.

به هر حال هر دو تیم به برد این بازی نیاز مبرم دارند و همین موضوع باعث جذابیت این بازی می شود.

کوپال ناظمی، بابک داوری، علی دودانگه و سعاد وفا پیشه تیم داوری این بازی هستند و محمود رفیعی هم ناظر بازی است.

پیکان- تراکتورسازی/ ورزشگاه شهدای قدس ساعت 15:45

شاگردان جلالی تاکنون نتایج خوبی در لیگ برتر گرفتند و با 17 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند. آنها قصد دارند که روند رو به رشد خود را در بازی برابر تراکتورسازی تداوم ببخشند اما کار سختی پیش رو دارند.

در آن سوی میدان، تیم تراکتورسازی با بازیکنان جوان خود توانسته تاکنون در لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد و با 11 امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است.

مصدومیت چند بازیکن تراکتورسازی دغدغه اصلی گل محمدی است که  سیناعشوری به بازی با پیکان می رسد و محمد ابراهیمی هم یک هفته دیگر به میادین باز می گردد.

تراکتورسازی هفته گذشته در حالی برابر پارس جنوبی جم به تساوی یک بر یک دست یافت که درگیری مهدی کیانی و عارف آغاسی در رختکن حاشیه هایی برای این تیم ایجاد کرد.

در حالی که گفته می شد که کیانی بر روی آغاسی چاقو کشیده است و باعث آسیب دیدگی آغاسی شده است اما تراکتورسازان چاقو کشی در رختکن را تکذیب کردند و درگیری میان این دو بازیکن را شوخی قلمداد کردند.

البته با وجود اینکه باشگاه تراکتورسازی  درگیری کیانی و آغاسی در رختکن را تکذیب کرد اما کمیته اخلاق این دو بازیکن را  برای ارائه توضیحات احضار کرد تا جزئیات این درگیری بررسی شود.

در حالی که گفته می شد کیانی و آغاسی تا اطلاع ثانوی محروم هستند اما محرومیت این دو بازیکن به سازمان لیگ ابلاغ نشده است و به نظر می رسد که این دو بازیکن می توانند برابر پیکان بازی کنند و مشکلی در این باره ندارند.

علیرضا پژمان مربی تراکتورسازی به علت محرومیت نمی تواند این تیم را برابر پیکان همراهی کند.

وحید کاظمی به همراه کمک هایش آرمان اسعدی، فرزاد بهرامی و حسین زمانی قضاوت این دیدار را برعهده دارند. علیرضا کهوری هم ناظر بازی است.

سیاه جامگان- صنعت نفت آبادان/ ورزشگاه امام رضا ساعت 16:15

تیم سیاه جامگان هفته گذشته با 2 گل از سپاهان شکست خورد و با 7 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

مسئولان سیاه جامگان بعد از باخت برابر سپاهان تصمیم گرفتند که شوکی بر تیم وارد کنند تا وضعیت تیم خود را بهبود ببخشند. براین اساس میثاقیان از سرمربیگری سیاه جامگان کنار رفت و مرزبان جایگزینش شد تا تغییر و تحولات در کادر فنی  به نفع تیم مشهدی باشد.

به هر حال باید دید مرزبان می تواند وضعیت تیم سیاه جامگان را بهبود ببخشد یا تغییر و تحولات در تیم مشهدی تاثیری نخواهد داشت.

در آن سوی میدان، تیم صنعت نفت آبادان هفته گذشته با برتری مقابل همنام تهرانی خود توانست وضعیت خود را بهبود ببخشد و با 10 امتیاز در جایگاه دهم قرار بگیرد.

هر دو تیم به برد این بازی نیاز مبرم دارند و همین موضوع به جذابیت این بازی می افزاید.

امیر محمد پناهی به علت محرومیت قادر به همراهی تیم سیاه جامگان در این بازی نیست.

یاسر همرنگ به همراه کمک هایش مهدی عالیقدر، محسن سلطانی و احمد موسوی این بازی را قضاوت می کنند. حاتم بک پور ناظر این بازی است.

سپیدرود رشت- پدیده/ ورزشگاه سردار جنگل رشت ساعت 17

تیم سپیدرود رشت هفته گذشته برابر نارنجی پوشان سایپا به تساوی یک بر یک دست یافت و با 9 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

شاگردان نظر محمدی قصد دارند با حمایت هواداران پرشور خود برابر پدیده مشهد به برتری برسند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند اما کار سختی مقابل پدیده دارند.

در آن سوی میدان، تیم پدیده مشهد با نتیجه تساوی 2 بر 2 برابر ذوب آهن متوقف شد و با 16 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

شاگردان مهاجری تاکنون نتایج خوبی در لیگ برتر گرفتند و یکی از پدیده های لیگ هفدهم هستند. البته نوار پیروزهای مداوم این تیم در لیگ برتر هفته گذشته قطع  و در مشهد برابر ذوب آهن متوقف شد.

محمد رضا ناصحی بازیکن پدیده به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش برابر سپیدرودرشت نیست.

پیام حیدری، مهدی الوندی، یعقوب حجتی و علی اصغر مومنی تیم داوری این بازی هستند. رسول فروغی هم ناظر این بازی است.

فولاد- سایپا/ ورزشگاه غدیر اهواز ساعت 18

تیم فولاد خوزستان هفته گذشته توانست یک تساوی با ارزش برابر آبی پوشان پایتخت بدست آورد. براین اساس این تیم با روحیه بالا به مصاف نارنجی پوشان سایپا می رود.

شاگردان پورموسوی قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند و با برتری برابر نارنجی پوشان سایپا جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

در آن سوی میدان، نارنجی پوشان سایپا هفته گذشته در دقایق پایانی برد را با تساوی تعویض کردند و تنها یک امتیاز از این بازی کسب کردند.

آنها وضعیت خوبی در جدول رده بندی دارند و با 13 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارند.

مهدی ترابی بهترین بازیکن سایپا به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست و باید دید جایگزین ترابی می تواند در نبود این بازیکن عملکرد خوبی در سایپا داشته باشد یا نه!

رضا مهدوی، حسن یوسفی، محمد راهی و جواد رحیم زاده تیم داوری این بازی هستند و ابراهیم میرزابیگی هم ناظر این بازی است.

ذوب آهن- پارس جنوبی جم/ ورزشگاه فولاد شهر اصفهان  جمعه ساعت 18

تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته به تساوی 2 بر 2 مقابل پدیده دست یافت و با 12امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت. این تیم قصد دارد از میزبانی خود در این بازی استفاده کرده و با پیروزی برابر صدر نشین لیگ برتر جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا ببخشد اما کار سختی برابر حریف قدرتمند خود دارد.

ورزشگاه نقش جهان محل مناقشه تیم های اصفهانی شده است و هر کدام از آنها علیه یکدیگر بیانیه  صادر می کنند.

ورزشگاه فولاد شهر اصفهان قرار است زیر کشت برود، براین اساس ذوبی ها قصد دارد بازی های خود را در نقش جهان برگزار کنند اما مسئولان سپاهان مبلغ بالایی برای اجاره این ورزشگاه در نظر گرفتند و همین موضوع باعث اعتراض ذوبی ها شد.

البته هیئت فوتبال استان اصفهان اختلاف این دو باشگاه را حل کرده و قرار شد ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان بازی کند.

در آن سوی میدان، تیم پارس جنوبی که به تازگی به لیگ برتر آمده است، نتایج دور از انتظاری کسب کرده است و اکنون هم با 19 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

البته تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی اعلام کرده که تیمش به دنبال قهرمانی در لیگ برتر نیست و فقط می خواهد در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کند.

حسین زرگر، سجاد طوری، محمد جواد مداح و محمد حسین ترابیان تیم داوری این بازی هستند و خداداد افشاریان هم ناظر این بازی است.

انتهای پیام/

دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار