جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

مواد مخدر به یک تهدید امنیتی تبدیل شده است

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز مواد مخدر به یک مسئله و تهدید امنیتی تبدیل شده است.

مواد مخدر به یک تهدید امنیتی تبدیل شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  مهدی فرجی با اشاره به اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این هستند تا هویت و فرهنگ ناب اسلامی را از جوانان ما بگیرند اظهار کرد: در این زمینه وظیفه مسئولان فرهنگی، کارشناسان و روحانیون است تا بیشتر به مسائل فرهنگی جامعه حساسیت نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه قبلا مواد مخدر تنها یک آسیب اجتماعی در جامعه محسوب می‌شد گفت: امروز مواد مخدر به یک مسئله و تهدید امنیتی تبدیل شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به شکست‌های پی در پی تکفیری‌ها گفت: داعش به عنوان دست‌پروده دشمنان، امروز به واسطه مقاومت کشورها و جانفشانی جوانان این مرز و بوم زمین‌گیر شده است.

وی اضافه کرد: دشمنان و استکبار جهانی وقتی حضوز مقتدرانه ایران را در خاورمیانه احساس می‌کنند بی‌شک به دنبال این هستند تا از راه‌های دیگر امنیت کشور ما را با تهدید مواجه کنند که مواد مخدر یکی از آنهاست.

فرجی با بیان اینکه در گذشته مواد مخدر از مرزهای شرقی وارد کشور می‌شد، گفت: طی دو سال اخیر شاهد ورود و قاچاق اسلحه و مواد مخدر از مرزهای غربی کشور هم بوده‌ایم که بیشتر آنها کشف و منهدم شده است.

وی با بیان اینکه در کشوری مانند سوریه قوانین سختی برای توزیع و مصرف مواد مخدر لحاظ می‌شود افزود: نیروی انسانی آنها به مواد مخدر آلوده نیست و وجود جوانان سالم یکی از علت‌های موفقیت آنها در برابر تروریست‌هاست.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان داشتن جوانان سالم در کشور را برای دفاع از تمامیت ارضی و ارزش‌های نظام یک ضرورت دانست و تصریح کرد: در این زمینه همه مسئولان و مردم باید با انجام کاری جهادی و عزمی ملی و پرهیز از جناح‌بازی برای مقابله با مواد مخدر وارد عمل شوند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه سن اعتیاد در جامعه کاهش پیدا کرده و این یک زنگ خطر برای همه مسئولان و خانواده‌هاست.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر نیز از تهیه اطلس جغرافیایی جرم‌‌خیز ملایر خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر بانک اطلاعاتی منسجمی از معتادان و خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان داریم.

داوود علی‌بخشی از انجام 60 طرح حجمی و پاکسازی مناطق آلوده شهرستان ملایر خبر داد و گفت: با هماهنگی مقام قضایی، 19 مکان آلوده و محل تجمع معتادان شناسایی و تخریب شد .

وی از انهدام 15 باند تهیه و توزیع موادمخدر درسال جاری افزود: 25 دستگاه موتورسیکلت توزیع‌کننده مواد مخدر نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی ملایر بر لزوم تخصیص اعتبارت بیشتر به طرح کرامت تاکید و خاطرنشان کرد: این طرح در شهرستان ملایر یک طرح موفق بوده و نیاز است برای اجرای موفق آن در کشور برای آن اعتبارات بیشتری اختصاص پیدا کند.

انتهای پیام/خ

تهدید امنیتی توسط مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.