رشد 14 درصدی درآمدهای وصولی ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی گفت : درآمدهای وصولی اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی 14 درصد رشد داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی با بیان اینکه درآمدهای وصولی این اداره کل رشد 14 درصدی داشته است گفت: ادارات ثبت اسناد و املاک همیشه به عنوان دستگاه های درآمدزا برای دولت بوده و این مهم توجه بیشتر مسئولان به این دستگاه خدمات رسان را می طلبد.

علی اصغر اسدی افزود : در 6 ماه سال جاری مبلغی افزون بر 43 میلیارد ریال توسط دوایر ادارات ثبت اسناد و املاک استان برای دولت کسب درآمد و به خزانه دولت واریز شده است.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر این اداره کل در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی گفت: این درآمد درحالی کسب شده که اداره کل در خصوص فضا و مکان اداری و همچنین کمبود نیروی انسانی و منابع مالی و ملزومات اداری با مشکل مواجه بوده است.

اسدی افزود : در 6 ماه امسال بیش از 68 هزار معامله در 47 دفتر اسناد رسمی نیز صورت گرفته که از مهم ترین این معاملات در زمینه اسناد قطعی منقول مثل خودرو و تراکتور و قطعی غیرمنقول شامل زمین و همچنین اجاره و وکالت نامه است.

انتهای پیام/آ

رشد درآمدهای وصولی اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.