شناسنامه دارشدن مراکز بسته بندی برنج مازندران

کارگاه‌های بسته بندی برنج تا پایان سال جاری شناسنامه دار باید شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در دومین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان که در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، با اشاره به قطب تولید برنج بودن استان خواستار شناسنامه دار کردن کارگاه‌های بسته بندی برنج استان تا پایان سال جاری شد.


وی با اشاره به جایگاه مهم دستگاه‌های اجرایی در حوزه سلامت، امنیت غذایی، بهداشت و درمان و موضوعات زیست محیطی گفت: سلامت جامعه هیچ وقت مورد مصالحه و معامله قرار نمی‌گیرد و دستگاه‌های اجرایی با اجرای مصوبات کارگروه با جدیت در برابر تهدید کنندگان سلامت بایستند.


استاندار مازندران تاکید کرد: از موضوعات مهمی که به تصویب اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی مازندران رسید شناسنامه دار کردن کارگاه‌های بسته بندی برنج تا پایان سال توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل است.


وی گفت: در همین راستا سازمان جهاد کشاورزی مازندران ملزم شد تا از ابتدای سال آینده، کلیه تسهیلات مالی توسط این سازمان را به واحد‌های بسته بندی که شناسه بهداشتی از معاونت غذا دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل اخذ کرده باشند اعطاء کند.


در این جلسه مقرر شد پروانه بهره برداری و تمدید کلیه کارگاه‌های برنج در سال ۱۳۹۶ بازبینی شود و کارگاه‌های فاقد پروانه بهداشتی از سوی سازمان‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت به دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل معرفی شوند.


همچنین تصمیم گرفته شد تا در همین رابطه سازمان‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در سال ۹۷ از عرضه برنج بدون شناسنامه جلوگیری کنند.


انتهای پیام/ع


شناسنامه دارشدن کارگاه‌های بسته بندی برنج در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار