فولادوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد؛

جزئیات واگذاری مدارس در قالب طرح خرید خدمات آموزشی

مدیرکل شهرستان‌های استان تهران جزئیات واگذاری مدارس در قالب طرح خرید خدمات آموزشی را تشریح کرد.

جزییات واگذاری مدارس در قالب طرح خریدخدمات آموزشیعبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص روند اجرای طرح خرید خدمات آموزشی اظهار کرد: خرید خدمات آموزشی و دستورالعمل آن مصوبه مجلس است و بودجه آن از اعتبارات سنواتی تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در هر مکانی که لازم بداند با افرادی که دارای پروانه فعالیت هستند به عقد قرارداد اقدام می کند که البته این کار نیازمند طی مراحل و روند اداری است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر اینکه کیفیت و حسن انجام کار ملاک ما برای انعقاد قرارداد است، گفت: در مورد سوءتفاهم های موجود برای اجرای طرح خرید خدمات آموزشی که چندی پیش مطرح شده بود، روابط عمومی اداره کل قضایای مطرح شده را پاسخ داد.

گفتنی است؛ چندی پیش در مورد واگذاری چند مدرسه در قالب طرح خرید خدمات آموزشی شائبه هایی مبنی بر رعایت نشدن روند اداری مطرح شده بود که واکنش هایی از سوی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به همراه داشت.

انتهای پیام/

اجرای طرح خرید خدمات آموزشی در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عابد
۱۶:۱۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
چرا حق التدریسی بعد از سرباز معلمی را برای استخدامی جدید اموزش و پرورش را در صحن مجلس نمایندگان عزیز یاد اور نشدن ..باید این حق را هم برای سربازانی که دوسال با عشق خدمت کرده اند قایل شد.