رشد 75 درصدی کمک‌های حامیان در بجنورد

مدیر کمیته امداد منطقه یک بجنورد گفت:حامیان در نیمه نخست امسال، بیش از یک میلیارد تومان در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» به فرزندان نیازمند استان خراسان شمالی کمک کردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ رضا حسین پور، مدیر کمیته امداد منطقه یک شهرستان بجنورد بابیان اینکه این نهاد برای حمایت از فرزندان خانوارهای نیازمند تحت دو طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» را در دست اجرا دارد، گفت: چهار هزار و 883 نیکوکار حمایت مادی و معنوی فرزندان یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد را بر عهده‌دارند.

وی با اشاره به اینکه از مجموع حامیانی که با این نهاد همکاری دارند دو هزار و 355 حامی بومی این شهرستان هستند، ادامه داد: از ابتدای سال 96، 744 حامی جدید همکاری خود را با این نهاد آغاز کرده‌اند.

حسین پور با اشاره به اینکه حامیان در نیمه نخست سال 96، بیش از یک میلیارد تومان در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» به فرزندان نیازمند این شهرستان کمک کردند، تأکید کرد: حامیان در نیمه نخست سال 95،640 میلیون تومان به کودکان یتیم و غیر یتیم تحت حمایت این نهاد کمک کرده بودند که این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال 95 بیش از 75 درصد افزایش داشته است.

مدیر کمیته امداد منطقه یک بجنورد بیان کرد: حدود 700 میلیون تومان از این کمک‌ها نقدی،350 میلیون تومان به‌صورت غیر نقدی و 50 میلیون تومان نیز به‌صورت مستقیم به فرزندان تحت حمایت این طرح‌ها کمک شده است.

وی بابیان اینکه امسال چهار هزار و 881 حامی در شش‌ماهه نخست امسال از هزار و 307 کودک مشمول طرح‌های «اکرام ایتام» و «محسنین» در منطقه یک بجنورد حمایت می‌کنند، یادآور شد: هم‌اکنون 620 یتیم نیازمند و 687 فرزند خانواده‌های نیازمند و بد سرپرست تحت حمایت این نهاد قرار دارند که خوشبختانه تمامی این کودکان از حمایت‌های مادی و معنوی حامیان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/آ

کمک یک میلیاردی خیران بجنوردی به نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.