رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان همدان:

بی توجهی به فرهنگ اصیل ایرانی در پوستر جشنواره تئاتر کودک ونوجوانان

رئیس انجمن هنرهای تجسمی همدان گفت:در فضای پوستر جشنواره بیست و چهارم تئاتر کودک ونوجوانان به فرهنگ اصیل ایرانی توجهی نشده بود.

بی توجهی به فرهنگ اصیل ایرانی در  پوستر جشنواره تئاتر کودک ونوجوانانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید دولتی رئیس انجمن هنرهای تجسمی همدان در خصوص طراحی پوستر بیست و جهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: فضای پوستر جشنواره بیست و چهارم تئاتر کودک خارجی بود گویی این پوستر را یک هنرمند خارجی طراحی کرده بود.

وی با بیان اینکه  عدم به کار گیری  هنرهای تجسمی همدان، چیدمان  اشتباه حروف به همراه فونت نامناسب  از نقاط ضعف این پوستر است گفت: متاسفانه پوستراین دوره ازجشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از جذابیت کافی برخوردارنیست.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی همدان با بیان اینکه این پوستر مخاطب را یاد بازی‌های کودکانه و حتی شهربازی می‌اندازد، تصریح کرد: این پوستر شایسته   جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نیست و می‌توانست کمی طراحی آن خلوت‌ تر و بهتر باشد.

دولتی با بیان اینکه در مجموع پوستر نسبت به پوسترهای چند دوره گذشته بهتر شده است. اضافه کرد: پوستر جشنواره بیست و چهارم در مجموع پوستری شیک و تمیزی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این پوستر با وجود همه ویژگی‌های مطلوب خود، نتوانسته به آن اهداف هنری خود دست یابد.

انتهای پیام/ص.ف

در پوستر جشنواره تئاتر کودک ونوجوانان به فرهنگ اصیل ایرانی اشاره نشده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.