برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان در بیرجند

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی از برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان در بیرجند خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ عرب‌نژاد،مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی در جلسه برنامه ریزی نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان گفت: نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان با حضور استان‌های خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و سمنان برگزار خواهد شد.

وی افزود: با بیان اینکه مناسب سازی سالن علامه فرزان اداره کل فرهنگ و ارشاد و دوسالن آمفی تئاتر دیگر بیرجند برای این جشنواره مناسب سازی می شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی گفت:نمایش توانمندی معلولان، ایجاد اعتماد به نفس و حرکت به سمت توانمندسازی، بازتوانی و تغییر در فرهنگ عمومی در راستای توانمندی این افراد از جمله اهداف این جشنواره است.

محبی،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این جلسه افزود: برگزاری این جشنواره می تواند نمود عینی توانمندی این عزیزان در عرصه های هنری و مقدمه حضور گروه های نمایش معلولان استان در جشنواره های کشوری باشد.

وی ضمن اعلام همکاری در برپایی هرچه بهتر این جشنواره در استان گفت: برگزاری این گونه جشنواره ها در استان نیاز به زیرساخت های مهمی دارد پس باید همه دستگاه های اجرایی در حد توانمندی های خود در برگزاری هر چه بهتر این جشنواره اداره کل بهزیستی استان را حمایت کنند.
انتهای پیام/ب


مناسب سازی سالن های آمفی تئاتر بیرجند برای جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.