فرماندار اردستان:

۸۵ روستای اردستان به‌ صورت سیار آبرسانی می‌شود

فرماندار اردستان گفت: در حال حاضر و با وجود آغاز فصل سرما و کاهش مصرف همچنان برای ۸۵ روستای شهرستان به‌صورت سیار آب رسانی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا غیور دیروز در جلسه حفاظت از منابع آب در فرمانداری اردستان به پرت 47 درصدی منابع آب روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: نسبت به 30 نفر از مشترکان آب روستایی در مورد مصرف بیش از حد سرانه اخطار داده شده است.

وی بیان کرد: با توجه به تأمین آب با قیمت گزاف و آب رسانی به‌صورت سیار برای 85 روستای شهرستان آن هم با 4 دستگاه تانکر، در بعضی مکان‌ها از آب شرب برای مصارف غیر ضروری استفاده می‌کنند.

فرماندار اردستان افزود: مقدمات انتقال آب فاز دوم استان که از طرف نطنز به اردستان انجام می‌شود؛ فراهم شده و با 165 کیلومتر طول مسیر و اعتبار 300 میلیارد ریالی که 70 میلیارد ریال آن تامین شده اجرا خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از 14 هکتار فضای سبز در اردستان وجود دارد و سرانه فضای سبز هر نفر 9 متر است، تصریح کرد: 5 هکتار آن در حال حاضر از آب لوله کشی قطره‌ای استفاده می‌کند.

غیور گفت: طرح جدا سازی آب شرب شهری و آب خام شهری در دست بررسی است تا با استفاده از نظر مشاوران تخصصی این کار در آینده نزدیک انجام شود.

 

انتهای پیام/م

 

آبرسانی سیار به روستاهای اردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.