خرازی در نشست فصلی حزب ندا:

لزوم هماهنگی و ایجاد نوآوری در تمامی شعبه‌های حزب ندای ایرانیان

دبیر کل حزب ندای ایرانیان گفت: لازم است که هماهنگی بیشتری به وجود بیاید و شعبه‌های حزب ندا از نوآوری متأثر شوند.

لزوم هماهنگی و ایجاد نوآوری در تمامی شعبه‌های حزب ندای ایرانیانبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صادق خرازی دبیر کل حزب ندای ایرانیان در افتتاحیه پنجمین نشست فصلی این حزب که امروز (پنجشنبه ۲۷مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: امری که امروز ما را دور هم جمع کرده هدفی متعالی است به این معنا که همه ما دغدغه ایران فردا را داریم و اینکه چگونه می‌خواهیم اندام گرفتار در زنجیره بوروکراسی که تحرک را محکوم کرده را نجات دهیم و جامعه قدرتمند و با انگیزه ای داشته باشیم.

 وی افزود: هرچه در اقتصاد، جامعه و امنیت دقیق تر می‌شویم درمی‌یابیم که ناگفته‌های فراوانی هست که دقت نظری در آن صورت نگرفته است.

خرازی تصریح کرد: دلیل تأسیس چنین حزبی که از جوانان و کنش‌گران فعال تشکیل شده، این است که بتوانیم از آزادگی و شرف ایرانی پاسداری کنیم.

دبیر کل حزب ندای ایرانیان بیان کرد: بسیاری از اعضا را به خاطر دارم که در روزهای اول پرسش بزرگی داشتند و می‌گفتند که آیا تضمینی برای ادامه کار ما وجود دارد؟

وی ادامه داد: ما در بحران‌های موجود توانسته ایم حزب ندا را حفط کنیم و موفق شدیم موقعیت ویژه ای را در تاریخ ایران با اتحاد و همبستگی حزبی پدید آوریم که توانست امنیت را به احزاب دیگر وارد کند.

 خرازی تأکید کرد: حدود ۳۰ نفر از حزب ندا وارد شورای شهر شده اند و با استقلال رأیی که فراهانی در شورا دارد هیج وابستگی به قدرت خاصی ندارد.

دبیرکل حزب ندا گفت: در انتخابات مجلس توانستیم ۱ تا ۴ نفر را به مجلس وارد کنیم و می‌توان گفت که حزب ندا مظهر اتحاد میان تمام اصلاح طلبان است.

وی افزود: ما با افتخار در مسیر خود ایستاده ایم لذا ضرورت دارد که به عنوان کار تشکیلاتی حزب  هماهنگی بیشتری به وجود بیاید و شعبه ها از نوآوری متأثر شوند.

خرازی اذعان کرد: در همدان بحرانی که برای شهردار به وجود آمده بود، توسط اعضای حزب ندا حل شد.

وی گفت: هدف ما تنها این نیست که اعضای ما صرفا به اماکنی مانند شورای شهر ورود پیدا کنند، بلکه مقصود ما این است که شوراها در سراسر کشور تعامل فکری داشته باشند.

دبیرکل حزب تدای ایرانیان بیان کرد: به عنوان مثال فراهانی ایده تهرانگردی را به میان آورد و به سرکشی از مناطق محروم تهران می‌پردازد، به عبارتی دیگر اعضای شورا در تلاشند که صورت واقعی درد مردم را لمس کنند.

 وی تصریح کرد: حلقه اتصال مستحکمی باید بین اعضای شورای شهر به وجود بیاید و تکنیک تعامل ها نیاز به تغیراتی جامع دارد لذا نیاز است که بین سران حزب و افرادی که از این تشکل به شورای شهر راه یافته تعامل سازنده ای به وجو بیاید. چرا که اگر می‌خواهیم مردم با ما باشند باید در خدمت آنها باشیم.

خرازی تأکید کرد: قناعت و مناعت طبع و پاکدستی انتظار مردم است و باید آگاه باشیم که مردم ما را رصد می‌کنند و شعار در جامعه خریدار نخواهد داشت.

وی گفت: اگر مردم بدانند که حزب ما در تلاش برای آنهاست به ما اعتماد می‌کنند و این امر به تحقق آرمانهای ما کمک خواهد کرد.

 خرازی اظهار کرد: حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور نیازمند نوآوری است چرا که نسل ما  در آخرین دوره مسئولیت خو به سر می‌برد  لذا باید بستر سازی مناسبی برای جوانان حزب به عمل آوریم.

وی ادامه داد: هیچ قدرتی قدرتمند تر از اخلاق مداری نیست و اگر می‌خواهیم ماندگار شویم باید خود را با اخلاق و معارف دینی آشنا تر کنیم .

دبیر کل حزب ندای ایرانیان در پایان گفت: ما در حال برنامه‌ریزی هستیم و باید بتوانیم ضعف‌های خود را مرتفع کنیم  تا عملکرد ما از دیگر احزاب مستسنی باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار