رئیس کمیسیون آموزش مجلس؛

آرمان‌خواهی سپاه لرزه بر جان دشمنان نظام انداخته است

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آرمان‌خواهی سپاه لرزه بر جان دشمنان نظام انداخته است گفت: تاریخچه تشکیل سپاه سراسر خیر و برکت برای مردم و نظام اسلامی است.

آرمان‌خواهی سپاه لرزه بر جان دشمنان نظام انداخته استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد‌مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی امروز صبح در آئین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج مهندسین شهید حسین بادپا در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان اظهار‌داشت: در کشور به همه نیروهای مسلح نظام احترام می‌گذاریم و قدردان همه آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید عملکرد سپاه پاسداران را بررسی کرد که چرا دشمنان نظام بر محدودیت آن تمرکز کرده‌اند گفت: تاریخچه تشکیل سپاه سراسر خیر و برکت برای مردم و نظام اسلامی است.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آرمان‌خواهی سپاه لرزه بر جان دشمنان نظام انداخته است یادآور شد: در دوران دفاع مقدس نیز پاسداران و بسیجیان ما در قالب سپاه دلاورمردانه از ناموس و کیان این کشور دفاع کردند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور از دست برود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از نام سپاه پاسداران در هراس هستند و از تفکر بسیجی مردم ما می‌ترسند افزود: امروز بسیج مردمی ما الگوی جهانی شده و در سراسر دنیا از این نهاد الهی و با روحیه جهادی در مقابل زورگویان عالم قد علم کرده‌اند.

زاهدی با بیان اینکه تفکر بسیجی مردم ایران خاموش شدنی نیست خاطر‌نشان کرد: سپاه ریشه‌هایی همچون پایگاه‌های مقاومت بسیج دارد که در دل مردم ایجاد شده می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن از وجود پایگاه‌های مقاومت بسیج ناراحت است با اشاره به راه‌اندازی پایگاه مقاومت بسیج مهندسین شهید حسین بادپا در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: جریان مهندسی در استان رکمان نقش مهمی در آبادانی استان دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای متخصص و وفادار به نظام در قشر مهندسین وجود دارد افزود: باید از ظرفیت مهندسین بسیجی بهره‌گیری کرد و با برقراری تعامل و ارتباط دو‌سویه زمینه اتفاقات خوبی را در استان رقم زد.

انتهای پیام/ز

سپاه لرزه بر جان دشمنان نظام انداخته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار