دستگیری ۵۵ خرده فروش و معتاد پرخطر در طرح پاکسازی مناطق آلوده

در طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرستان تربت جام ۵۵ خرده فروش و معتاد پرخطر شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  فرمانده انتظامی تربت جام گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر واحد‌های عملیاتی شهرستان تربت جام مرحله دیگری از طرح مبارزه با خرده فروشان مواد افیونی و معتادان پرخطر را در سطح شهرستان تربت جام به اجرا گذاشتند.

سرهنگ کیانی افزود: در این راستا پلیس مبارزه با مواد مخدر طی روز گذشته با شناسایی مناطق آلوده با همکاری دیگر رده‌های انتظامی در چند عملیات ضربتی پاکسازی پاتوق‌های تهیه و توزیع مواد افیونی ۱۴ خرده‌فروش و ۴۱ معتاد پرخطر را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف ۷ کیلو ۱۸۳ گرم، مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت به صورت روزانه و مستمر توسط فرماندهی انتظامی شهرستان تربت جام پیگیری می‌شود.

سرهنگ کیانی با تشکر از همکاری مردم در ارائه گزارش به موقع خبری به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تصریح کرد: متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/س، ج
 

اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیزدر تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.