اجرای طرح سنجش قامت و اصلاح ناهنجاری‌های اسکلتی در یزد

آیین تجلیل از نایب رئیسان هیت‌های ورزشی شهرستان بافق با حضور رئیس امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزدومسئولین شهرستان بافق در سالن باشگاه ورزشی سنگ آهن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آزاده دهقان رئیس امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در این آیین از برگزاری طرح کشوری سنجش قامت و اصلاح ناهنجاری‌های اسکلتی با ورزش برای دختران ۹ تا ۱۵ سال در روستا‌های پرجمعیت استان خبرداد و گفت: این طرح در استان یزد نیز در ۲۵ آبان ماه جاری در ۱۰ روستای پرجمعیت هر شهرستان برگزار می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را شناسایی ناهنجاری‌های بدنی بجود آمده برای دختران روستایی عنوان کردوافزود:معرفی ورزش به عنوان یک اهرم که جایگزین درمان  و رفع ناهنجاری ها از دیگر اهداف این طرح است.

رئیس امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد همچنین از درخشش تیم ورزشی بانوان بافق در جشنواره فرهنگی ورزشی اوقات فراغت بانوان شاغل در استان خبر داد و گفت: بافق در این طرح در مرحله شهری جز ۵ تیم برتر به مرحله استانی راه پیدا کرد و پس از آن در استان موفق شد که در جمع ۷۳ تیم شرکت کننده به مقام سوم دست پیدا کند.

دهقان بیان داشت:در مجموع ارزیابی‌های صورت گرفته در شهرستان‌هایی که این طرح برگزار شده، بافق توانست به عنوان برترین شهرستان انتخاب شود.

لازم به ذکر است این طرح در شهرستان بافق در روستای مبارکه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ا

طرح سنجش قامت واصلاح ناهنجاری‌های اسکلتی در یزد اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.